یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43611 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2452×
باید قبل از ماه مبارک رمضان برای کالاهای اساسی این ماه برنامه‌ریزی جامعی صورت می‌گرفت
24 خرداد 1395 ساعت: 20:16
شناسه : 7266
2

نماینده مردم رشت : باید قبل از ماه مبارک رمضان برای کالاهای اساسی این ماه برنامه‌ریزی جامعی صورت می‌گرفت تا کالاهای اساسی با نرخ بهینه به دست روزه‌داران برسد. به گزارش بامردم، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره گرانی نرخ برخی کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان، خاطر نشان کرد: باید قبل از ماه مبارک رمضان برای کالاهای […]

پ
پ

نماینده مردم رشت : باید قبل از ماه مبارک رمضان برای کالاهای اساسی این ماه برنامه‌ریزی جامعی صورت می‌گرفت تا کالاهای اساسی با نرخ بهینه به دست روزه‌داران برسد.

غلامعلیجعفرزادهایمنآبادی-1

به گزارش بامردم، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره گرانی نرخ برخی کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان، خاطر نشان کرد: باید قبل از ماه مبارک رمضان برای کالاهای اساسی این ماه برنامه‌ریزی جامعی صورت می‌گرفت تا کالاهای اساسی با نرخ بهینه به دست روزه‌داران برسد اما متاسفانه ما شاهد افزایش نرخ برخی از کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان بوده ایم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه ریزی برای تنظیم نرخ محصولات غذایی و کشاورزی پیش از آغاز ماه مبارک رمضان ضروری است، تصریح کرد: ممانعت از صادرات یا واردات ضروری اجتناب ناپذیر است که باید قبل از آغاز ماه مبارک رمضان برنامه ریزی می شد. جعفر زاده ایمن آبادی، افزود: بدیهی است که مردم کشورمان نشان دادند تمایل دارند در ماه مبارک رمضان از برنج داخلی استفاده کنند بنابراین دولت باید به نوعی با برنامه های اقتصادی نرخ برنج داخلی را به حدی کاهش دهد که تمام طبقات جامعه توانایی خرید این محصول غنی و استراتژیک را داشته باشند.
نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان نباید کالاهای اساسی را گران خریداری کنند، تصریح کرد: از مشکلات و سختی اعتباری دولت آگاهی داریم ولی پرداختن به فرضیه ماه مبارک رمضان از کشوری پرچم اسلام را برافراشته است انتظار می رودکه نرخ کالاها ی اساسی غذایی در این ماه نرخ مناسبی باشد. وی یادآورشد : تنظیم بازار رمضان با توجه به حجم تقاضا برای کالاهای اساسی غذایی نیازمند نظام برنامه ریزی مدون است تا برحسب شرایط برای واردات و صادرات کالا برنامه ریزی شود.
نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه کالاهای اساسی غذایی دربسیاری از کشورهای اسلامی جهان در ماه مبارک رمضان شامل سوبسید می شوند،گفت: متاسفانه نرخ برخی از کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان رها شده است.

photo_2016-06-13_20-11-08

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.