یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43614 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2452×
چطور است که در زمان جنگ سپردن مدیریت به جوانان خوب بود اما امروز کار بدی شده است
9 مرداد 1396 ساعت: 22:22
شناسه : 72682
3

بحث مربوط به جوانان همانطور که از ابتدای انقلاب مطرح بوده در حد شعار خلاصه نشده، و حقیقت امر اینست که پیروزی انقلاب اسلامی ما مدیون فداکاری های همین جوانان است. محمدحسین قربانی طی گفت و گویی با تابناک اظهار کرد: خوشحالیم که در آستانه دولت دوازدهم ، شخص دکتر روحانی از جوانگرایی در کابینه […]

پ
پ

بحث مربوط به جوانان همانطور که از ابتدای انقلاب مطرح بوده در حد شعار خلاصه نشده، و حقیقت امر اینست که پیروزی انقلاب اسلامی ما مدیون فداکاری های همین جوانان است.

قربانی - چطور است که در زمان جنگ سپردن مدیریت به جوانان خوب بود اما امروز کار بدی شده است -

محمدحسین قربانی طی گفت و گویی با تابناک اظهار کرد: خوشحالیم که در آستانه دولت دوازدهم ، شخص دکتر روحانی از جوانگرایی در کابینه و استفاده از جوانان سخن می گوید و امیدواریم باتوجه به تجربیاتی که رییس جمهور پیدا کرده است بتواند این رویکرد را در دولت دوازدهم نهادینه کند.
رییس مجمع نمایندگان گیلان تصریح کرد: باید به درستی از فضای موجود در کشور بهره گرفت و انتظار ما این است که دکتر روحانی هم در دولت ، هم در سطح وزرا و هم در مراکز استان ها و شهرستان ها از جوانان استفاده کند.
قربانی گفت: چطور است که در زمان جنگ سپردن مدیریت به جوانان خوب بود اما امروز کار بدی شده است؟
وی افزود: نباید از نوجه به روحیه جوانی ، پیگیری ، خلاقیت و استفاده از نیروی جوانی غافل شویم و معتقدم باید کار را در عمل به جوانان سپرد و این موضوع به نفع خود دولتی است که شعارش را داده است چراکه دولت اول روحانی دولت پیرمردها بود.
نماینده مردم آستانه اشرفیه در پایان خاطرنشان کرد: در دوره اول دولت دکتر روحانی فضا چندان برای جوانان فراهم نبود ؛ به طور مثال موضوع مشاوران جوان دستگاه های اجرایی که اصلا انتظارات را براورده نکرد و انتظار این بود که بهای بیشتری مدیران استان به آن ها می دادند که متاسفانه این هم انجام نشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.