دوشنبه, 2 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43614 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
مسئولین شهرستان بدون دلهره به فعالیت هایشان ادامه دهند
28 خرداد 1395 ساعت: 11:38
شناسه : 7557
1

جلسه شورای اداری شهرستان رودبار با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد. به گزارش بامردم، فرماندار رودبار در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و سایر مسئولین ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری رودبار برگزار شد، گفت: هیچ عزل و نصب سیاسی در شهرستان صورت […]

پ
پ

منوچهر-جمالی1-748x498-250x172

جلسه شورای اداری شهرستان رودبار با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد.

به گزارش بامردم، فرماندار رودبار در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و سایر مسئولین ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری رودبار برگزار شد، گفت: هیچ عزل و نصب سیاسی در شهرستان صورت نمی گیرد مگر از مدیرانی که قانون شکنی کردند و در جریان انتخابات، علنا از نامزدی جانبداری کردند و طبق قانون با انها برخورد خواهد شد.
مسئولین شهرستان بدون دلهره به فعالیت هایشان ادامه دهند
نماینده مردم شهرستان رودبار نیز در مجلس شورای اسلامی در اولین نشست خود در شورای اداری شهرستان ضمن خواستار تدوین برنامه ای مدون از روسای ادارات شهرستان برای خدمت به مردم، به روسا دلگرمی داد و اظهار کرد: مسئولین شهرستان بدون دلهره به فعالیت هایشان ادامه دهند.
دکتر منوچهر جمالی با بیان اینکه با مسئولین استانی و کشوری ارتباط تنگاتنگ دارد، گفت: برای بهبود وضعیت شهرستان از ارتباطات استانی و کشوری استفاده خواهم کرد.
وی ادامه داد: آنهایی موفق تر خواهند بود که سرباز بهتری برای نظام باشند و برنامه های بهتری برای نظام داشته باشند.
نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس دهم در ادامه ضمن تقدیر از فرماندار برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور، بیان کرد: از ابتدا اختلاف عقیده نداشتیم و هدف ما تعالی و پیشرفت نظام زیر پرچم ولایت است.
دکتر جمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت برخی از کارخانجات و شرکت های صنعتی در شهرستان، برخی از این شرکت ها را می توان در مدت زمان کوتاه راه اندازی نمود تا فرصت ها شغلی را در سطح این شهرستان ایجاد نمود.
نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی از تاسیس دفتر مردمی خود خبر داد و اضافه کرد: به زودی رئیس دفتر مردمی خود در شهرستان را معرفی خواهم نمود.و مسولین ادارات با وی تعامل سازنده داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.