دوشنبه, 2 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43615 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2452×
نصب محصول شرکت دانش بنیان گیلانی در بزرگترین تصفیه خانه کشور آذربایجان
28 خرداد 1395 ساعت: 15:17
شناسه : 7569
3

دستگاه آنالایزر کلر یکی از محصولات شرکت دانش بنیان سیال ابزار دقیق میهن با نام تجاری SAMCO در تصفیه خانه کشور آذربایجان (جیران باتان)، با موفقیت نصب شد. به گزارش بامردم به نقل از روشن خبر، دستگاه آنالایزر کلر یکی از محصولات شرکت دانش بنیان سیال ابزار دقیق میهن با نام تجاری SAMCO در مجتمع […]

پ
پ

دستگاه آنالایزر کلر یکی از محصولات شرکت دانش بنیان سیال ابزار دقیق میهن با نام تجاری SAMCO در تصفیه خانه کشور آذربایجان (جیران باتان)، با موفقیت نصب شد.

به گزارش بامردم به نقل از روشن خبر، دستگاه آنالایزر کلر یکی از محصولات شرکت دانش بنیان سیال ابزار دقیق میهن با نام تجاری SAMCO در مجتمع بزرگ تصفیه آب جیران باتان باکو که در سال گذشته میلادی با حضور الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان افتتاح و راه اندازی شده بود، با موفقیت نصب شد.

شرکت سیال ابزار دقیق با محصول “آنالیز و کنترلر کلر باقی مانده در آب” یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری گیلان است که در اولین ایده بازار آب و فاضلاب که توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهران و با همکاری دانشگاه امیرکبیر برگزار شده بود، مقام دوم را کسب نمود.

 این محصول پس از ماه‌ها رایزنی، بررسی و تبادل اطلاعات با وزارت آب و فاضلاب کشور آذربایجان بنام AZAR SU توانست با پشت سر قراردادن رقیب آلمانی خود، امتیاز فروش و راه اندازی در کشور آذربایجان را به خود اختصاص دهد.

آقای مهندس وحید حیدری مدیر عامل این شرکت درباره این محصول گفت: بیش از ۹۰ دستگاه از این محصول را در بسیاری مناطق کشور از جمله نیروگاه اتمی بوشهر، آبفای قم، آبفای گیلان و بسیاری شرکت‌های تأمین و تصفیه آب تهران نصب کرده‌ایم و خوشبختانه از عملکرد آن رضایت داشته‌اند و اکنون با حمایت پارک علم و فناوری گیلان و پیگیری‌های کنسرسیوم صادرات محصولات دانش بنیان توانستیم این دستگاه را در بزرگترین تصفیه خانه کشور آذربایجان بنام جیران باتان که کلیه آب شرب شهر باکو را بر عهده دارد با موفقیت نصب نماییم.735065-768x432

وی با بیان اینکه تمام قطعات این دستگاه توسط مهندسان داخلی و در شرکت سیال ابزار دقیق طراحی و تولید می‌شوند، افزود: قیمت تمام شده محصول پایین و کیفیت بالای آن موجب رقابت‌پذیری در بازار شده است.

شایان ذکر است؛ شرکت سیال ابزار دقیق میهن (سام) درسال ۱۳۹۰ با فعالیت در زمینه تامین کالای برق و  ابزاردقیق جهت صنایع کشور خصوصا مجتمع های پتروشیمی تاسیس گردید. طراحی  و تولید برخی از  تجهیزات ابزاردقیق و دستگاه های مورد نیاز صنایع، ارایه خدمات نصب و راه اندازی ، تعمیر و نگهداری ، آموزش و  مشاوره درطراحی و تامین کالا و اجرا از دیگر خدمات این شرکت می باشد.
انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.