دوشنبه, 2 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43615 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2452×
استاد طب شیعی برای ویزیت رایگان بیماران لاعلاج و صعب العلاج به دیلمان می آید+جزئیات
28 خرداد 1395 ساعت: 15:22
شناسه : 7571
2

استاد حجت الاسلام و المسلمین تقی نیا، نماینده ی ارشد آیت الله تبریزیان و استاد طب شیعی، روزهای یکشنبه و دوشنبه( ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه) برای سخنرانی و ویزیت رایگان بیماران لاعلاج و صعب العلاج(تمام بیماری ها) در مسجد جامع شهر دیلمان حضور خواهد داشت. به گزارش بامردم، پس از حضور امید بخش آیت […]

پ
پ

استاد حجت الاسلام و المسلمین تقی نیا، نماینده ی ارشد آیت الله تبریزیان و استاد طب شیعی، روزهای یکشنبه و دوشنبه( ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه) برای سخنرانی و ویزیت رایگان بیماران لاعلاج و صعب العلاج(تمام بیماری ها) در مسجد جامع شهر دیلمان حضور خواهد داشت.

به گزارش بامردم، پس از حضور امید بخش آیت الله عباس تبریزیان استاد حوزه ی علمیه ی قم، تنها مجتهد علم طب در کشور و پدر طب اسلامی در شهرستان سیاهکل و استقبال سراسر عاطفه و امید مردمی از وی، استاد حجت الاسلام و المسلمین تقی نیا، نماینده ی ارشد وی و استاد طب شیعی، روزهای یکشنبه و دوشنبه( ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه) برای سخنرانی و ویزیت رایگان بیماران لاعلاج و صعب العلاج(تمام بیماری ها) در مسجد جامع شهر دیلمان حضور خواهد داشت.تقی-نیا

ساعت ۱۹ روز یکشنبه ۳۰ خردادماه، برنامه معاینه و ویزیت آغاز و بعد از افطار و استراحت، حجت الاسلام و المسلمین تقی نیا سخنرانی شنیدنی و کاربردی، حاوی نکاتی نغز درباره آموزش و درمان برخی بیماری ها و سبک زندگی اهل بیت(ع) و نیز مطالب و حکمت های حیات بخش طبی ایراد خواهد کرد.
ادامه معاینه بیماران از ساعت ۱۱ شب تا هنگام سحر صورت خواهد گرفت و در صورت استقبال، از ساعت ۱۱ صبح دوشنبه ۳۱ خردادماه تا افطار و پس از افطار و استراحت، سخنرانی دوم و پس از آن تا هنگام سحر، معاینه و ویزیت رایگان ادامه خواهد داشت.
این استاد طب اسلامی در این سفر داروهای اختصاصی تولیدی زیر نظر آیت الله تبریزیان را به همراه داشته و هیئت حکیمان همراه وی، برای راهنمایی بیماران و توضیح نحوه مصرف داروها و تبیین راه های درمان و عدم ابتلا به بیماری حضور خواهند داشت.
توضیح اینکه برخی موارد درمانی شامل درمان فیزیکی و پازاکلینیکی، مانند شکستگی ها، دررفتگی ها، انحراف رگ، پی، تاندون، غضروف و نیز درصورت نیاز و تامین امکانات و تجویز وی، حجامت(توصیه به حضرت رسول اکرم(ص) در معراج و نابودگر احتمال مرگ از سکته قلبی و …) و فصد توسط این حکیمان انجام خواهد شد.

تمامی افرادی که از شهرها و روستاهای دور و نزدیک از ملاقات با پدر طب اسلامی درسیاهکل بازمانده اند، می توانند در این برنامه شرکت کنند.

به گزارش بامردم، طبق سخنرانی آیت الله تبریزیان درسیاهکل تاکید می گردد به لطف خداوند متعال در طب جامع شیعی چیزی به نام درد بی درمان وجود ندارد و تمام بیماران، از جمله بیماران به اصطلاح صعب العلاج و لاعلاج، از جمله مبتلایان به سرطان(درمان آن برای طب اسلامی به راحتی سرماخوردگی است!)، دیابت، ام اس، نازایی، جنون، قلب و فشار، اعصاب، کلیه، آب مروارید، آب سیاه، کیست ها، نازایی و عفونت های بانوان، حساسیت ها، مشکلات گوش و حلق و بینی و دندان و گوارش و مغز و مشکلات جسمی و حرکتی و استخوان و غضروف های دردناک و … با نسخه های یادگار اهل بیت(ع) بعضاً به راحتی و سرعت و گاه بدون ریالی هزینه درمان خواهند شد.
باورش سخت است؛ کافی است به خدای شافی ایمان داشته باشیم و به مسجد جامع شهر دیلمان سری بزنیم.
گفتنی است، تا کنون تنها با راهنمایی های استاد تبریزیان برخی از شهروندان ما از بیماری ها و دردهای گاه مضمن و سخت (چند مورد دیابت، سنگ صفرا، آب مروارید، عفونت شدید و …) رهایی یافته اند که به امید خداوند گزارش های تکمیلی تقدیم خواهد شد.
منتظر اخبار شادی بخش شفای بیماران شما، برای گزارش دهی به مردم خوب شهرمان هستیم.

لازم به ذکر است، با وجود اینکه میزان استقبال مردمی در شرق استان گیلان و به ویژه در شهر سیاهکل بسیار بیش از پیش بینی ها بود، با پیگیری های صورت گرفته، داروهای بیماران سیاهکل که توسط آیت الله تبریزیان تجویز و نسخه شده است، در حال تکمیل و وصول از شهر اصفهان بوده و به زودی روش تحویل آنها با حضور کارشناس در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

در سیاهکل

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.