جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43587 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
ملوان که خرید، شد گناه کبیره!
29 خرداد 1395 ساعت: 12:26
شناسه : 7612
3

 فدراسیون فوتبال جوری درباره فروش امتیاز نفت تهران به ملوان انزلی موضع گرفته که گویی نفت و ملوان مرتکب گناهی کبیره شده‌اند. به گزارش بامردم به نقل از  سایت رسمی روزنامه خبرورزشی؛ فدراسيون فوتبال جوري در اينباره واكنش نشان داده كه انگار در سال‌هاي گذشته هيچ سهمي در قبال فروش امتيازها نداشته است. مگر در تمام […]

پ
پ
ملوان
 فدراسیون فوتبال جوری درباره فروش امتیاز نفت تهران به ملوان انزلی موضع گرفته که گویی نفت و ملوان مرتکب گناهی کبیره شده‌اند.

به گزارش بامردم به نقل از  سایت رسمی روزنامه خبرورزشی؛ فدراسيون فوتبال جوري در اينباره واكنش نشان داده كه انگار در سال‌هاي گذشته هيچ سهمي در قبال فروش امتيازها نداشته است.
مگر در تمام اين سال‌ها فدراسيون فوتبال كار خود را به سكوت نگذراند؟ مگر خودش را به نديدن و نشنيدن نزد؟ در همين فدراسيوني كه آقاي تاج رئيس‌‌اش و پيش از اين نايب‌رئيس اول و دوم و رئيس سازمان ليگ‌اش بوده هر دم از اين باغ بري مي‌رسيد و امتيازي از اين باشگاه به باشگاه ديگري فروخته مي‌شد.
آنقدر در اين سال‌ها تيم‌ها «شهر به شهر» شدند كه يكي از آنها به نام پاس همدان از بين رفت. فدراسيون فوتبال چرا آن موقع صدايش در نيامد كه پاس‌؛ اين تيم تاريخي و ريشه‌دار فوتبال ايران را فروختند و نابودش كردند؟
چرا وقتي برق شيراز از بين رفت و منحل شد صدا از كسي در فدراسيون بلند نشد؟ همين فصل گذشته استقلال اهواز با خريد امتياز باشگاه فولاد نوين خوزستان وارد رقابت‌هاي ليگ برتر شد. خب فدراسيون چرا به اين اتفاق اعتراض نكرد؟
تازه حاصل اين اتفاق چه بود؟ هيچ! استقلال اهواز از ليگ برتر به ليگ آزادگان سقوط كرد و هيچ نشاني از يك باشگاه نيمه حرفه‌اي هم نداشت.
مگر همين فدراسيون فوتبال كه امروز داعيه مخالفت با فروش امتياز را دارد با خريد و فروشي كه سال قبل انجام شد موافق نبود؟ پس چه شده كه امسال جور ديگري فكر مي‌كند؟
آيا خريدن امتياز براي يك تيم ريشه‌دار، تاريخي و باسابقه‌اي مانند ملوان اينقدر در فوتبال ايران اتفاق ناراحت‌كننده‌اي است كه فدراسيون فوتبال از آن به عنوان يك بدعت غلط ياد مي‌كند؟ يعني ما در اين فوتبال اتفاقاتي از اين بدتر را تجربه نكرده‌ايم؟

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.