دوشنبه, 2 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43615 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2452×
واکنش مدیرکل اداری و مالی استانداری گیلان به طرح اتهامات کذب علیه دولت
29 خرداد 1395 ساعت: 19:05
شناسه : 7657
2

مدیرکل اداری و مالی استانداری گیلان مطالب مطرح شده اخیر در خصوص هزینه های سفر کاروان تدبیر وامید به گیلان را حاشیه سازی عنوان کرد. به گزارش بامردم، ایرج عاشوری با بیان اینکه مطالب مطرح شده‌ی اخیر در خصوص هزینه‌ی سفر  کاروان تدبیر و امید به گیلان تکذیب می‌شود، گفت: براساس اسناد موجود هزینه‌ی انجام شده […]

پ
پ

99879-250x172

مدیرکل اداری و مالی استانداری گیلان مطالب مطرح شده اخیر در خصوص هزینه های سفر کاروان تدبیر وامید به گیلان را حاشیه سازی عنوان کرد.

به گزارش بامردم، ایرج عاشوری با بیان اینکه مطالب مطرح شده‌ی اخیر در خصوص هزینه‌ی سفر  کاروان تدبیر و امید به گیلان تکذیب می‌شود، گفت: براساس اسناد موجود هزینه‌ی انجام شده که بخشی از آن عمرانی نیز بوده به مراتب کمتر از آن چیزی است که اعلام شده است ضمن آنکه بررسی، تایید و تأمین هزینه‌های سفر دولت به استانها از منابع استانی تأمین نمی‌شود.

وی با بین اینکه در حالی که تنها در یکی از سفرهای استانی دولت دهم به گیلان در سال ۹۱،  یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان براساس اسناد موجود هزینه شده است، گفت: چرا ایشان احساس تکلیف برای افشاگری  نداشتند و آیا نشست خبری با موضوع بزرگداشت  شهدای  گرانقدر جای مطرح کردن اتهامات کذب به نهادهای مختلف است؟

مدیرکل اداری ومالی استانداری گیلان افزود: همچنین اظهارات اخیر  درخصوص پرداخت هزینه اقامت وزیر محترم راه و شهرسازی از سوی استانداری کذب محض است و اساساً تکذیب می‌شود.

عاشوری در خاتمه گفت: استانداری گیلان پیگیری قضایی درخصوص اتهامات وارده را حق قانونی خود می‌داند. / کاسپین

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.