دوشنبه, 2 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43615 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2452×
توزیع سبد غذایی رمضان در شهرستان های گیلان/ زکات فطریه دیگر به کمیته امداد انتقال داده نمی شود
29 خرداد 1395 ساعت: 19:09
شناسه : 7659
1

مسئول ستاد زکات گیلان با اشاره به اینکه زکات فطریه در شهرهای گیلان توسط روحانیون مسئول زکات به مستمندان و محرومان همان شهر داده می شود، گفت: زکات فطریه دیگر به کمیته امداد امام خمینی (ره) انتقال داده نمی شود. حجت الاسلام والمسلمین  حامد آزمایش  در مورد فعالیت های ستاد زکات استان گیلان، اظهار کرد: […]

پ
پ

931-765x510

مسئول ستاد زکات گیلان با اشاره به اینکه زکات فطریه در شهرهای گیلان توسط روحانیون مسئول زکات به مستمندان و محرومان همان شهر داده می شود، گفت: زکات فطریه دیگر به کمیته امداد امام خمینی (ره) انتقال داده نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین  حامد آزمایش  در مورد فعالیت های ستاد زکات استان گیلان، اظهار کرد: ماه رمضان ماه مغفرت و ماه میهمانی خداوند متعال است و مؤمنان بر سر سفره کرم الهی نشسته اند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: ماه رمضان ماه رسیدگی به ایتام است هر چند این اقدام خیر خواهانه باید در تمام ایام سال از سوی مومنان پر رنگ تر از گذشته انجام شود.

مسول زکات استان گیلان با تاکید براینکه در ماه مبارک رمضان در تمام مساجد زکات فطریه را در دستور کار داریم، اضافه کرد:  روحانیونی که مسئول زکات فطریه هستند با سازمان تبلیغات اسلامی، ائمه جمعه استان و روحانیون مهاجر و مقیم هر شهرستان هماهنگ می شوند تا فطریه ها جمع آوری کنند.

آزمایش با اشاره به اینکه زکات فطریه در همان شهر ها و توسط  روحانیون مسئول زکات به مستمندان و محرومان همان شهر داده می شود، اضافه کرد: زکات فطریه دیگر به کمیته امداد امام خمینی (ره) انتقال داده نمی شود.

وی با بیان این نکته که ۱۶ مسئول زکات در کل استان گیلان داریم، ابراز کرد: ۶۰ نفر از مبلّغین مقطعی را در این ایام برای بیان و ترویج فرهنگ زکات در اقصی نقاط استان گیلان اعزام کرده ایم .

مسئول ستاد زکات گیلان با تاکید براینکه سبد غذایی در ماه مبارک رمضان را در دستور کار داریم، تصریح کرد: امسال هزار و ۶۰۰سبد غذایی به تفکیک ۱۶ شهرستان و برای هر شهرستان ۱۰۰سبد غذایی را برای نیازمندان و ایتام اختصاص داده ایم.

آزمایش با بیان این نکته که در روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در یکی از تالار های رشت با دعوت از عاملین زکات استان، هر کدام از این افراد حامیانی برای ایتام ما در سطح شهرستان معرفی خواهند کرد، اظهار کرد: این نمونه از اقدامات ما درماه مبارک رمضان است.

پایان خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.