دوشنبه, 2 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43619 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2453×
برنامه‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان در گیلان اعلام شد+جزئیات
30 خرداد 1395 ساعت: 20:31
شناسه : 7710
3

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، برنامه‌های این کانون را در فصل تابستان تشریح کرد. به گزارش بامردم،علی پورحسن پیش از ظهر امروز در جلسه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به فرا رسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت کودکان و دانش‌آموزان اشاره کرد. وی با تشریح برنامه‌های کانون برای فعالیت‌‌های […]

پ
پ

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، برنامه‌های این کانون را در فصل تابستان تشریح کرد.

به گزارش بامردم،علی پورحسن پیش از ظهر امروز در جلسه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به فرا رسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت کودکان و دانش‌آموزان اشاره کرد.

وی با تشریح برنامه‌های کانون برای فعالیت‌‌های تابستانی کانون کودکان و نوجوانان گیلان اظهار کرد: برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری علمی و اسلامی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی در تابستان سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و امانت دادن کتاب‌های متنوع و مناسب به اعضای این کانون را از برنامه‌های مهم ذکر کرد.

وی از برگزاری جشنواره‌ بازی‌ها و آیین‌های بومی‌ ـ‌ محلی در تابستان امسال خبر داد و افزود: اجرای طرح «دوستی با دریا» از دیگر برنامه‌های کانون است.

پورحسن برگزاری کنسرت موسیقی کودک و جشنواره‌ نمایش عروسکی را از دیگر برنامه‌های کانون ذکر کرد و گفت: کودکان و نوجوانان کانون در جشنواره‌های رضوی، علمی و عکس کودک حضوری فعال می‌یابند و آثار خود را ارائه می‌کنند.

وی برگزاری برنامه‌های مذکور را با همکاری دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و ادامه داد: نشست‌‌های تخصصی ویژه‌ والدین و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تابستان برگزار می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: همراه‌ کردن تمام کسانی که به ارتقای ایجاد بستر‌های مناسب برای رشد و بالندگی آینده‌سازان ایران اسلامی می‌اندیشند جزو اولویت‌های کانون است.

وی با بیان اینکه امکان بهره‌گیری اعضا از سایت‌های کودک و نوجوان در برخی از مراکز فرهنگی هنری فراهم می‌شود، گفت: تابستان امسال اردوهای شهری، استانی و فرا استانی نیز برگزار می‌شود.

پورحسن با اشاره به اینکه در کارگاه‌های ویژه شهریه‌ای کانون گیلان ارتقای توانمندی مهارتی و حرفه آموزی مخاطبان مد نظر قرار گرفته است، تصریح کرد: در این کارگاه‌ها آموزش نجوم، رباتیک، محاسبه‌ ذهنی، زیست‌شناسی، انیمیشن عکاسی و بازیگری برگزار می‌شود.

وی فعالیت کانون پرورش فکری کودکان گیلان را در ۳۱ مرکز فرهنگی‌ـ‌هنری ثابت، یک کتابخانه سیار در آستارا، چهار کتابخانه پستی در تالش، آستارا، رشت و لاهیجان و یک مرکز فرهنگی‌ـ هنری فراگیر ویژه مخاطبان دارای نیاز‌های ویژه، برشمرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان کشف استعدادهای فکری و ذوقی این قشر را جزو رسالت کانون دانست و متذکر شد: ارائه خدمات فرهنگی به تمام مخاطبان با تعامل دستگاه‌ها و نهاد‌های فعال در حوزه‌ کودک و نوجوان جزو رسالت کانون است.

فارس

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.