یکشنبه, 1 مهر 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43597 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
پيام تبريك فرمانده انتظامي استان گيلان به مناسبت ورود آزادگان به ميهن اسلامي
25 مرداد 1396 ساعت: 15:06
شناسه : 77178
4

فرمانده انتظامي استان گيلان با صدور پيامي سالروز بازگشت آزادگان سرافراز را به خاك وطن تبريك گفت. به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، در پيام سردار “محمدرضا ميرحيدري” فرمانده انتظامي استان گيلان آمده است: در 26 مرداد سال 69، پس از رنج‌هاي فراوان، سرانجام طلايه‌داران سپاه عشق پاي به خاک ميهن اسلامي گذشته و به […]

پ
پ

فرمانده انتظامي استان گيلان با صدور پيامي سالروز بازگشت آزادگان سرافراز را به خاك وطن تبريك گفت.

محمدرضا ميرحيدري - پيام تبريك فرمانده انتظامي استان گيلان به مناسبت ورود آزادگان به ميهن اسلامي - استان گیلان
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، در پيام سردار “محمدرضا ميرحيدري” فرمانده انتظامي استان گيلان آمده است: در 26 مرداد سال 69، پس از رنج‌هاي فراوان، سرانجام طلايه‌داران سپاه عشق پاي به خاک ميهن اسلامي گذشته و به راستي که قلب ملت خانه آن‌هاست و آنان قدم بر قلب ملت نهادند و آمدند و خوش آمدند.
سردار محمدرضا ميرحيدري در پيام خود تصريح كرد: آزادگان با ايمان راسخ خود در برابر همه فشارهاي جسمي و روحي دشمنان ايستاده و روابط اجتماعي جامعه کوچک اردوگاهي خود را بر پايه اخلاق حسنه بنا نهادند و هميشه يار انقلاب و اسلام بودند.
ميرحيدري با بيان اينكه در اين روز، ميهن اسلامي شاهد حضور آزادگان سرافرازي بود كه پس از سال‌ها اسارت در زندان‌ها و اسارتگاه‌هاي مخوف رژيم بعث عراق، قدم به خاك پاك ميهن اسلامي خود گذاشتند، بيان داشت: مردان صبوري كه بلندترين قله‌هاي پايداري را فتح كردند تا دشمن به زانو درآيد و عجز خويش را لابه كند و به يُمن ورود اين دلاورمردان سرافراز، دل‌ها غرق در شوق شد.
رئيس پليس گيلان آزادگان را چهره‌هايي دانسته كه پس از سال‌ها با لبخند آشتي کردند، يوسف‌هاي غريبي که از راه رسيدند تا وطن، آن‌ها را در آغوش كشد، اظهار داشت: وطن بر پاهاي استوارشان بوسه زده و آنان نيز در سجده شكر بر خاك وطن افتاده و صدايي لرزان داشتند كه شوق مردم و خانواده‌ آزادگان در آن روز به ياد ماندني، وصف ناپذير است.
فرمانده انتظامي استان گيلان در پايان سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي را تبريك گفته و سلامتي و توفيق روز افزون آزادگان را از خداوند متعال مسئلت كرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.