جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43589 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2451×
افزایش ۶۲ درصدی کشف مواد مخدر در گیلان/ اجرای طرح «والعادیات» در استان
31 خرداد 1395 ساعت: 10:55
شناسه : 7739
1

فرمانده انتظامی گیلان از افزایش ۶۲ درصدی کشف انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد. به گزارش بامردم، سردار محمدرضا میرحیدری پیش از ظهر امروز در همایش سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در گیلان با گرامی‌داشت یاد و خاطره ۵۷ شهید عرصه مواد مخدر در استان اظهار کرد: مردم […]

پ
پ

فرمانده انتظامی گیلان از افزایش ۶۲ درصدی کشف انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد.

به گزارش بامردم، سردار محمدرضا میرحیدری پیش از ظهر امروز در همایش سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در گیلان با گرامی‌داشت یاد و خاطره ۵۷ شهید عرصه مواد مخدر در استان اظهار کرد: مردم دارای نقش محوری در مبارزه با مواد مخدر هستند.

وی از افزایش ۶۲ درصدی کشف انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در گیلان خبر داد و افزود: نظام استکباری برای کاهش توان نظام اسلامی از مواد مخدر به عنوان یک اولویت استفاده می‌کند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه ۷۰ درصد از زندانیان را افراد آلوده به مواد مخدر تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: نقش مواد مخدر در بیشتر جرایم موثر است.

میرحیدری به نقش نخست مواد مخدر در مفاسد اجتماعی، قتل، شرارت و سرقت اشاره کرد و گفت: با سیر صعودی آسیب‌های مواد مخدر در جامعه مواجه هستیم.

وی با اشاره به هجمه دشمن در توسعه مواد مخدر به‌ویژه مواد مخدر صنعتی، بیان کرد: مواد مخدر آسیب فزآینده‌ای به بدنه جامعه وارد کرده و برای موفقیت در این زمینه باید تمام توان دستگاه‌ها تجمیع کرده و از جزیره‌ای عمل کردن جلوگیری شود.

* کاهش ۲۱ درصدی جرایم در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان، جمع‌آوری معتادان متجاهر در روزهای پایانی سال ۹۴ را سبب کاهش ۳۰ درصدی جرایم در ایام نوروز امسال دانست و خاطرنشان کرد: در سه ماه نخست امسال وقوع جرایم ۲۱ درصد در استان کاهش پیدا کرده است.

میرحیدری، خواستار توجه عمیق‌تر و دقیق‌تر از گذشته نسبت به معضل مواد مخدر در گیلان شد و اظهار کرد: وظیفه داریم تمام توان خود را در حفظ جامعه به‌کارگیریم.

* تشدید برخورد با خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر در گیلان

وی با تأکید براینکه تشدید برخورد با خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر اولویت برنامه‌های پلیس گیلان در سال ۹۵ است، یادآور شد: امسال پلیس تشدید کنترل ورودی‌های استان و کنترل آن به طور مکانیزه و هوشمند به منظور جلوگیری از ورود مواد مخدر به گیلان را پیگیری می‌کند.

فرمانده انتظامی گیلان، جمهوری اسلامی ایران را پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در جهان در دهه‌های گذشته عنوان کرد و افزود: دشمن به‌دنبال آن است این توفیق و منزلت را تغییر دهد و مردم و دستگاه‌های مربوطه باید در این زمینه هوشیار باشند.

میرحیدری با تأکید بر همکاری دستگاه قضایی به منظور تشدید برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در گیلان، بیان کرد: امسال برخورد با قاچاقچیان خارج از استان را پیگیری می‌کنیم.

وی از اجرای طرح «والعادیات» از ابتدای ماه شوال در گیلان خبر داد و تصریح کرد: جمع‌آوری توزیع‌کنندگان مواد مخدر با شناسایی پاتوق آنها در محله‌ها با همکاری شهرداری‌ها در استان دنبال می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.