جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43589 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2451×
ملوان سرمربی بزرگ می خواهد/ ناکامی های تیم های گیلانی یک تلنگر بود
31 خرداد 1395 ساعت: 19:57
شناسه : 7792
4

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، گفت: ملوان تیم بزرگ و ریشه داری در تاریخ فوتبال کشور است و سرمربی بزرگ هم می خواهد.   به گزارش بامردم، مسعود رهنما  در مورد وضعیت گیلان در ورزش کشور،اظهار کرد:گیلان در فوتبال بخاطر مشکلاتی در بدنه مدیریت باشگاه ها در فصول اخیر لیگ برتر و دسته اول باشگاه […]

پ
پ

مسعود رهنما

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، گفت: ملوان تیم بزرگ و ریشه داری در تاریخ فوتبال کشور است و سرمربی بزرگ هم می خواهد.

 

به گزارش بامردم، مسعود رهنما  در مورد وضعیت گیلان در ورزش کشور،اظهار کرد:گیلان در فوتبال بخاطر مشکلاتی در بدنه مدیریت باشگاه ها در فصول اخیر لیگ برتر و دسته اول باشگاه های کشور، عملکرد خوب و قابل قبولی ارایه نکرده است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: سقوط ملوان به لیگ دسته اول و ناکامی های داماش دست به دست هم داد تا سرنوشت تلخی برای تیم های گیلانی رقم  بخورد.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با تاکید براینکه سرمربیگری ملوان بسیار مهم است، اضافه کرد: ملوان به یک مربی بزرگ نیاز دارد زیرا تیم کوچکی نیست و از تیم های با سابقه و ریشه دار تاریخ فوتبال کشور به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه حواشی زیادی پیرامون ملوان و داماش است، ابراز کرد: امیدواریم با انتخاب سر مربی بزرگ برای ملوان و مدیریت شهرداری در بدنه داماش شهر باران از حواشی تیم های گیلانی کاسته شود.

رهنما در خاتمه با بیان این نکته که  سقوط ملوان به دسته اول و ناکامی های داماش یک تلنگر بود، اظهار کرد: این اتفاقات تلخ نشان داد که این تیم ها نیاز به حمایت دارند.

کاسپین
انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.