جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43589 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2451×
سبقت مرگبار راننده کامیون از پراید در محوز امامزاده هاشم/ ۲ نفر کشته شدند
1 تیر 1395 ساعت: 12:03
شناسه : 7842
2

فرمانده پلیس راه گیلان از سبقت غیرمجاز راننده یک دستگاه کامیون از پراید در محور امامزاده هاشم‌ـ‌رستم‌آباد خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر کشته و چند نفر مصدوم شدند. به گزارش بامردم، مهیار رستگار با اشاره به وضعیت جاده‌های گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است و محدودیت ترافیکی وجود […]

پ
پ

13950312000402_PhotoA-768x460

فرمانده پلیس راه گیلان از سبقت غیرمجاز راننده یک دستگاه کامیون از پراید در محور امامزاده هاشم‌ـ‌رستم‌آباد خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر کشته و چند نفر مصدوم شدند.

به گزارش بامردم، مهیار رستگار با اشاره به وضعیت جاده‌های گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است و محدودیت ترافیکی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه رانندگان با رعایت مقررات رانندگی ایمن داشته باشند، به حادثه مرگبار رانندگی در محور امامزاده هاشم به رستم‌آباد رودبار اشاره کرد.

فرمانده پلیس راه گیلان گفت: صبح امروز یک دستگاه کامیون بر اثر سبقت غیرمجاز از خودروی سواری پراید موجب مرگ دو نفر و مصدومیت چند نفر شد.

وی با تصریح بر اینکه تخلف راننده همواره حادثه‌ساز است، افزود: گاهی تخلف راننده منجر به حادثه دلخراش مشابه آنچه که صبح امروز رخ داد، می‌شود که جبران‌ناپذیر است.

رستگار با اشاره به اینکه یک لحظه بی‌توجهی موجب وقوع حادثه بزرگ می‌شود، خاطرنشان کرد: بارها در زمینه رعایت مقررات و قوانین رانندگی هشدارهای لازم داده شده، اما برخی رانندگان نسبت به این موارد بی‌توجه هستند.

وی سرعت غیرمجاز را یکی از عوامل وقوع حوادث مرگبار عنوان کرد و گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز دو عامل مهم وقوع تصادفات جبران‌ناپذیر است.

فرمانده پلیس راه گیلان بر ضرورت رعایت مقررات رانندگی تأکید کرد و یادآور شد: رانندگان با آرامش و صبر و حوصله رانندگی و از حوادث ناگوار پیشگیری کنند.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.