دوشنبه, 2 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43619 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2453×
امام جمعه رودسر :در تمامی کارها از همکاری شورا استفاده کنید/ شهردار رودسر: من به دنبال خدمتی ماندگار در رودسر هستم
1 تیر 1395 ساعت: 20:32
شناسه : 7906
2

حجت الاسلام دکتر دستجردی امام جمعه شهرستان رودسر :در تمامی کارها از همکاری شورا استفاده کنید/با کسانی که وحدت را بین شورا و شهرداری تخریب می کنند برخورد کنید/پور قربان:من به دنبال خدمتی ماندگار در رودسر هستم/برنامه ریزی و تعامل با شورا یکی از مهمترین اهداف من در مدیریت شهرداری رودسر است به گزارش بامردم، […]

پ
پ

photo_2016-06-21_20-20-58

حجت الاسلام دکتر دستجردی امام جمعه شهرستان رودسر :در تمامی کارها از همکاری شورا استفاده کنید/با کسانی که وحدت را بین شورا و شهرداری تخریب می کنند برخورد کنید/پور قربان:من به دنبال خدمتی ماندگار در رودسر هستم/برنامه ریزی و تعامل با شورا یکی از مهمترین اهداف من در مدیریت شهرداری رودسر است

به گزارش بامردم، دکتردستجردی گفت: انتخاب فردی با سابقه و دارای تجارب زیاد در حوزه مدیریت شهری می تواند نوید بخش آینده خوبی باشد و از شهردار جدید می خواهیم ضمن رعایت استقلال شورا در همه کارها از مشورت این جمع استفاده کند و با کسانی که تلاش می …

صبح امروز جناب آقای مهندس حسن پور قربان به همراه جناب آقای محمد حسین زاده رئیس شورا وجناب آقای مهندس کاظمی عضو دیگر شورای شهر رودسر با حجت الاسلام والمسلمین دکترمحمدعلی دستجردی دیدار کردند.

در این دیدار امام جمعه محترم شهرستان رودسر ضمن تشکر از شورای شهر در انجام وظایف خود با کمترین حاشیه افزود: آرامش در فضای مدیریت شهری می تواند باعث افزایش روحیه در مردم و اعتماد بیشتر آنها به منتخبان خود شود.

ایشان با تاکید براینکه در گذشته اقدامات خوبی انجام شده گفت: همه باید در انجام وظایف مهم شهردار به او کمک کنند و این وظیفه سنگینی است.

دکتردستجردی اضافه کرد: انتخاب فردی با سابقه و دارای تجارب زیاد در حوزه مدیریت شهری می تواند نوید بخش آینده خوبی باشد و از شهردار جدید می خواهیم ضمن رعایت استقلال شورا در همه کارها از مشورت این جمع استفاده کند و با کسانی که تلاش میکنند وحدت را در بین شما تخریب کنند برخورد کنید.

وی با اشاره به اینکه اگر شهردار با رویکرد جدیدی و با نگاه وحدت آفرین با توجه به زمان کوتاه و مشکلات زیاد پیشرو وارد عرصه خدمت شود افزود: مردم هم با مشاهده خدمت صادقانه و شفاف مسئولین به کمک آنها خواهند آمد.

امام جمعه محترم شهرستان رودسر اظهار کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام و حرکت جهادی نیاز امروز شهر رودسر با توجه به وجود شهروندان بسیار قانع و با محبت رودسری است.نباید هیچ مسئولی با ایجاد استرس در حوزه مدیریتی خود مردم را نگران کند.

جناب آقای حسین زاده رئیس شورای شهر رودسر هم در ادامه جلسه گفت: تلاش کردیم طبق وظیفه ذاتی شورا اقدام کنیم و با کمترین حاشیه این جابه جایی انجام شود.

جناب آقای مهندس حسن پور قربان شهردار جدید رودسر ضمن تشکر از امام جمعه شهرستان رودسر در بیان مطالب مفید در هر چه بهتر شدن عملکرد شهرداری گفت: من فرزند پرورش یافته در مکتب اهل بیت به واسطه حضور همیشگی در مساجد از سنین جوانی هستم و همه تلاش خود را برای ساماندهی فضای فرهنگی شهر خواهم کرد.

وی با تاکید براینکه برنامه ریزی و تعامل با شورا یکی از مهمترین اهداف من در مدیریت شهرداری رودسر است اضافه کرد: با برنامه ریزی که در آینده نزدیک صورت میگیرد تمامی نقاط شهر با تحولات بسیار زیاد مواجه خواهند شد و تلاش میکنیم در زمان باقی مانده باعث خوشحالی و رضایت مردم شویم.

وی تصریح کرد: تمامی نقاط شهری رودسر دارای ظرفیت های زیادی می باشد که با برنامه ریزی می تواند به نقاط ویژه و اقتصادی تبدیل شوند. نباید برای ایجاد تحول در اکثر نقاط مختلف رودسر خود را ملزم به تامین بودجه کنیم بسیاری از کارها با یک تدبیر کوچک قابل حل است.

مهندس پور قربان اظهار کرد: من به دنبال خدمتی ماندگار در رودسر هستم و با همکاری و استفاده از نخبگان و بزرگان شهر آینده روشنی پیش روی رودسر خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.