پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
ثبت نام 643 واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات صنایع کوچک و متوسط در استان گیلان
1 تیر 1395 ساعت: 23:18
شناسه : 7910
4

از آغاز زمان ثبت نام از واحدهای صنعتی جهت دریافت تسهیلات صنایع کوچک و متوسط تاکنون تعداد 643 واحد تولیدی استان از طریق سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات مذکور ثبت نام نموده اند. به گزارش بامردم، رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان با اعلام این مطلب افزود: در همین راستا جهت تسریع در بررسی […]

پ
پ

علی منتظری (3)

از آغاز زمان ثبت نام از واحدهای صنعتی جهت دریافت تسهیلات صنایع کوچک و متوسط تاکنون تعداد 643 واحد تولیدی استان از طریق سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات مذکور ثبت نام نموده اند.

به گزارش بامردم، رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان با اعلام این مطلب افزود: در همین راستا جهت تسریع در بررسی و ارسال درخواست های مذکور به بانکهای عامل ، تعداد 12 جلسه کمیته کارشناسی در محل سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان با حضور نمایندگان بانکها، استانداری و شرکت شهرکهای صنعتی  استان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در این جلسات تعداد 205 درخواست مورد بررسی قرار گرفت و 170 مورد تاکنون مصوب گردیده است.

منتظری افزود: براساس روال قانونی این برنامه جلسات کمیته کارشناسی مذکور بصورت مستمر در حال برگزاری می باشد و درخواست های مصوب پس از طی مراحل لازم جهت تصویب نهایی و معرفی به بانکهای مربوطه در کارگروه رفع موانع تولید مطرح و مصوب می گردد.

وی همچنین گفت: طی دو هفته گذشته 26 مورد از درخواست های مصوب تسهیلات به بانکهای عامل ارسال شده است و مابقی نیز در حال بررسی در کارگروه می باشد . این روند با همراهی اعضای کارگروه با جدیت پیگیری و در حال انجام می باشد و بصورت مستمر به بانکهای عامل معرفی می شوند.

خاطرنشان می سازد در چارچوب تسهیلات صنایع کوچک و متوسط در کشور مبلغ 4700 میلیارد ریال تسهیلات برای صنایع دارای حداکثر 100 نفر پرسنل استان در نظر گرفته شده است که واحدهای واجد شرایط می توانند از طریق سامانه www.behinyab.ir جهت ثبت نام در این زمینه اقدام نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.