دوشنبه, 2 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43619 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2453×
آغاز فاز اول ایجاد میدان در کمربندی کلاچای /بهره برداری میدان عیدفطر امسال
2 تیر 1395 ساعت: 13:11
شناسه : 7937
2

شهردار کلاچای گفت: براساس زمان بندی اعلام شده پس از تملک املاک اطراف میدان از اول تیرماه اقدام به ایجاد میدان در کمربندی نموده ایم . به گزارش بامردم، شهردار کلاچای از آغاز عملیات ساخت میدان در کمربندی کلاچای خبرداد و گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته تا ۲۵ خرداد توانستیم تملک زمین های اطراف را […]

پ
پ

شهردار کلاچای گفت: براساس زمان بندی اعلام شده پس از تملک املاک اطراف میدان از اول تیرماه اقدام به ایجاد میدان در کمربندی نموده ایم .

به گزارش بامردم، شهردار کلاچای از آغاز عملیات ساخت میدان در کمربندی کلاچای خبرداد و گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته تا ۲۵ خرداد توانستیم تملک زمین های اطراف را انجام دهیم و با انتخاب پیمانکار اقدامات اولیه ساخت میدان اجرایی شد.

حسین بائوج لاهوتی افزود : پیش از ساخت میدان لازم بود در مسیرهای تعیین شده شن ریزی توسط اداره راه صورت پذیرد ولی باتوجه به اهمیت میدان برای شهروندان ، شهرداری تصمیم به انجام آن گرفت و در ۴ طرف میدان نقاط تحت تملک شن ریزی گردید.

وی ادامه داد:پیمانکار شهرداری اقدام به ایجاد رمپ هایی در این مسیر جهت تسهیل رفت و آمد انجام داد  و امیدواریم پس از اتمام آن  ساخت ابنیه میدان آغاز شود.

تملک ضلع شمالی میدان

شهردار کلاچای خاطر نشان کرد: این مژده را به شهروندان فهیم شهر کلاچای میدهیم که در صورت فراهم بودن شرایط و همکاری اداره راه و شهرسازی رودسر عید فطر ، میدان به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگارما ، در اولین جلسه اداری نماینده رودسر و املش که در شهرداری کلاچای به جهت ایجاد میدان در کمربندی برگزار شده بود مقرر گردیده بود ساخت میدان از اول تیرماه آغاز شود و شرکت پیمانکار در زمان اجرایی شدن میدان اقدامی در خصوص اجرای تقاطع غیر همسطح نداشته باشد.

رودسری ها

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.