دوشنبه, 2 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43619 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2453×
سرنوشت مزایده ملوان در مجلس پیگیری می شود/ مزایده هیچ منع قانونی نداشت
2 تیر 1395 ساعت: 20:51
شناسه : 7959
1

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه مزایده واگذاری نفت هیچ منع قانونی نداشت، گفت: اگر بازگشت ملوان به لیگ برتر با قانونی شمردن این مزایده انجام نشود، پیگیر احقاق حق ملوانی ها در مجلس شورای اسلامی خواهیم بود به گزارش بامردم، جبار کوچکی نژاد در مورد وضعیت تیم ملوان، اظهار کرد: ملوان بخاطر […]

پ
پ

کوچکی‌نژاد

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه مزایده واگذاری نفت هیچ منع قانونی نداشت، گفت: اگر بازگشت ملوان به لیگ برتر با قانونی شمردن این مزایده انجام نشود، پیگیر احقاق حق ملوانی ها در مجلس شورای اسلامی خواهیم بود

به گزارش بامردم، جبار کوچکی نژاد در مورد وضعیت تیم ملوان، اظهار کرد: ملوان بخاطر مشکلات زیرساختی و مدیریتی فصل بدی را پشت سر گذاشت که به سقوط به دسته اول منجر شد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: ملوان از تیم های ریشه دار فوتبال ایران است و سقوط به رقابت های دسته اول باشگاه های کشور در شأن این تیم نبود.

نماینده مردم رشت در مجلس در واکنش به موفقیت ملوان در مزایده باشگاه نفت برای حضور مجدد در پیکار های لیگ برتر، اضافه کرد: مزایده در این راستا مشکلی نداشته و کاملا به صورت قانونی برگزارشد.

کوچکی نژاد تاکید کرد: اگر بازگشت ملوان به لیگ برتر با قانونی شمردن این مزایده انجام نشود، پیگیر احقاق حق ملوانی ها در مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.

وی در مورد سرنوشت تیم های داماش و سپید رود نیز بحران مدیریت را درد مشترک باشگاه های گیلانی برشمردو ابراز کرد: داماش بخاطر مشکل مدیریتی نتوانست به لیگ برتر صعود کند.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید براینکه سرنوشت مالکیت تیم داماش شهر باران نیز باید نهایی شود، اظهار کرد: سپیدرود بخاطر این معضل در آستانه ماندن در لیگ دسته دو قرار داشت ولی با این مشکلات نیز به لیگ دسته اول صعود کرد.

کاسپین

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.