دوشنبه, 2 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43619 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2453×
نظارت گشت‌های نامحسوس بر طرح‌های سالم‌سازی دریا
3 تیر 1395 ساعت: 1:12
شناسه : 7986
1

 فرمانده انتظامی گیلان فعالیت گشت‌های محسوس و نامحسوس با همکاری پلیس‌راه در محور‌های مواصلاتی به منظور برخورد با ناهنجاری در جاده‌های گیلان را از اقدام‌های این نیرو در طرح سالم‌سازی دریا ذکر کرد. به گزارش بامردم، ظهر امروز سردار محمدرضا میرحیدری در نشست تعاملی با فرمانده سپاه قدس گیلان موضوع طرح سالم‌سازی دریا را مورد […]

پ
پ

سردار محمدرضا میرحیدری

 فرمانده انتظامی گیلان فعالیت گشت‌های محسوس و نامحسوس با همکاری پلیس‌راه در محور‌های مواصلاتی به منظور برخورد با ناهنجاری در جاده‌های گیلان را از اقدام‌های این نیرو در طرح سالم‌سازی دریا ذکر کرد.

به گزارش بامردم، ظهر امروز سردار محمدرضا میرحیدری در نشست تعاملی با فرمانده سپاه قدس گیلان موضوع طرح سالم‌سازی دریا را مورد بررسی قرار داد.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه نباید عرصه هنجارشکنی برای بدخواهان مردم گیلان و فرهنگ غنی اسلامی آنها باز باشد، گفت: مشارکت مردم در این راستا مهم است.وی مشارکت مردمی را از عوامل مهم و اثرگذار بر موفقیت اجرای طرح سالم‌سازی دریا دانست و تصریح کرد: برطرف شدن مشکلات پیش‌رو طرح‌های سالم‌سازی دریا از جمله استقرار ناجیان غریق مستلزم همکاری مسؤولان دیگر دستگاه‌ها است.

میرحیدری با اشاره به نقش مهم بسیج در زمینه طرح دریا، خاطرنشان کرد: بسیج نقش بسیار موثری در حفظ شئونات اسلامی دارد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های متولی باید با برگزاری نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی مناسب نواقص و معایب طرح‌های سالم‌سازی دریا را برطرف کنند.

وی با تصریح بر اینکه بسیج می‌تواند پلیس را در ارتقای امنیت اجتماعی سواحل یاری کند، یادآور شد: بسیج از جمله نهادهای تاثیرگذار و کاربردی در طرح‌های سالم‌سازی دریا است.

فرمانده انتظامی گیلان فرهنگ‌سازی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی را اولویت پلیس در طرح سالم‌سازی دریا عنوان کرد و متذکر شد: پلیس با طرح گیلان‌مطهر قصد دارد فضای دریا را به طرف معنویت و حفظ بیشتر ارزش‌ها سوق دهد.

وی اجرای طرح گیلان‌مطهر در ایام نوروز را موفقیت‌آمیز خواند و خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح می‌توان جرایم و ناهنجاری‌های ساحل را با تذکر لسانی و فریضه امر به معروف و نهی از منکر کاهش داد

میرحیدری افزایش نظارت و کنترل پلیس بر مناطق خطرآفرین در سواحل استان که هر ساله موجب غرق شدن افراد زیادی می‌شود را مورد تأکید قرار داد.

وی از اجرای طرح‌سوم گیلان‌مطهر در ۱۴۰ نقطه‌ساحلی و تفرجگاه‌های این استان با حضور روحانیون مرد و زن از عید سعید فطر خبر داد.

میرحیدری فعالیت گشت‌های محسوس و نامحسوس با همکاری پلیس‌راه در محور‌های مواصلاتی به منظور برخورد با ناهنجاری در جاده‌های گیلان را از اقدام‌های این نیرو در طرح سالم‌سازی دریا ذکر کرد.

وی برخورد قانونی با خاطیان و هنجارشکنان ارزش‌های اسلامی در سواحل و تفرجگاه‌ها و جاده‌های گیلان را در دستور کار پلیس عنوان کرد.

این مقام مسؤول یادآور شد: پلیس از خواهران و برادران بسیجی کنار کارکنان ناجا و پلیس‌های افتخاری در اجرای طرح مذکور در تابستان استفاده می‌کند.

فرمانده سپاه‌قدس گیلان نیز در نشست مذکور برنامه‌ریزی مناسب برای حضور تمام نهادها و دستگاه‌ها در سواحل و تفرجگاه‌ها را مهم دانست.

سردار محمد عبدالله‌پور تعامل پلیس و سپاه در ارتقای امنیت استان را تاثیرگذار خواند و اظهار کرد: مردم یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اجرای موفق طرح سالم‌سازی دریا هستند.

وی با بیان اینکه مردم گیلان و ایران اسلامی نسبت به اعتقادهای دینی خود متعهد هستند، خاطرنشان کرد: مردم پاسدار حریم فرهنگی و اجتماعی خانواده و اجتماع خود هستند.

———————————————————————————————————————————————————–

منبع: ایلنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.