پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
ارائه طرح تولید جت‌اسکی در گیلان /انتشار کتاب «مهم‌ترین طرح‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاری در گیلان»
3 تیر 1395 ساعت: 12:56
شناسه : 8008
0

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ارائه طرح تولید و مونتاژ جت‌اسکی و سوپرجت در راستای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این استان خبر داد. به گزارش بامردم، علی منتظری پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از واحدهای صنعتی این شهرستان با اشاره به انتشار کتاب «مهم‌ترین طرح‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاری در گیلان» اظهار […]

پ
پ

علی منتظری (2)

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ارائه طرح تولید و مونتاژ جت‌اسکی و سوپرجت در راستای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این استان خبر داد.

به گزارش بامردم، علی منتظری پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از واحدهای صنعتی این شهرستان با اشاره به انتشار کتاب «مهم‌ترین طرح‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاری در گیلان» اظهار کرد: تعداد ۱۰۰ طرح صنعتی به سرمایه‌گذاران در کتاب مذکور معرفی شده است.

وی به ارائه طرح تولید لوله‌های جی.آر.پی در گیلان اشاره کرد و افزود: سالانه ۹ هزار تن ظرفیت پیشنهادی طرح مذکور است و از نوع طرح‌های صنعتی محسوب می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه دسترسی مناسب به مواد اولیه داخلی دلیل انتخاب طرح تولید لوله‌های جی.آر.پی در استان است، تصریح کرد: افزایش تقاضا و مصرف لوله‌های مذکور در کشور و صادراتی بودن محصول از جمله دلیل‌های پیشنهاد ارائه طرح مذکور است.

منتظری، محل پیشنهادی برای اجرای طرح تولید لوله‌های جی.آر.پی را در آستارا خواند و بیان کرد: بهره‌مندی از مزایای منطقه ویژه در همجواری با مرز کشور آذربایجان به منظور صادرات محصول به کشورهای آسیا از ویژگی‌ها و مزایای محل پیشنهادی مذکور است.

وی به ارائه طرح پیشنهادی تولید انواع ورق‌های پلیمری در گیلان اشاره کرد و گفت: سالانه سه هزار تن ظرفیت پیشنهادی محصول مذکور است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه تولید انواع ورق‌های پلیمری از طرح‌های صنعتی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: تامین مواد اولیه داخلی و امکان صادرات محصول دلیل انتخاب طرح پیشنهادی مذکور است.

منتظری، محل پیشنهادی اجرای طرح تولید انواع ورق‌های پلیمری را در شهرک صنعتی صومعه‌سرا عنوان کرد و یادآور شد: استفاده از مزایا و زیرساخت‌های شهرک مذکور از ویژگی‌های محل پیشنهادی اجرای طرح تولید انواع ورق‌های پلیمری است.

وی با بیان اینکه طرح صنعتی تولید و مونتاژ جت‌اسکی و سوپرجت برای سرمایه‌گذاری در گیلان ارائه شده است، اظهار کرد: سالانه تولید ۳ هزار و ۵۰۰ فروند جت‌اسکی و سوپرجت در راستای اجرایی شدن طرح مذکور پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، صادراتی بودن محصول را دلیل پیشنهاد طرح مذکور ذکر کرد و افزود: افزایش تقاضا با توجه به گسترش طرح‌های تفریحی و گردشگری در داخل کشور از دیگر دلیل‌های انتخاب طرح تولید و مونتاژ جت‌اسکی و سوپر جت در استان است.

منتظری با اشاره به اینکه منطقه آزاد تجاری و صنعتی انزلی محل پیشنهادی برای اجرای طرح تولید و مونتاژ جت‌اسکی و سوپرجت در گیلان است، بیان کرد: استفاده از مزایا و زیرساخت‌های شهرک صنعتی منطقه مذکور و دسترسی آسان به راه‌های ارتباطی، بهره‌‌مندی از مزایای منطقه آزاد انزلی از دیگر دلیل‌های معرفی طرح تولید و مونتاژ جت‌اسکی و سوپرجت در استان است.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.