جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43589 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2451×
واکنش افکار عمومی به سکوت نسبی مسئولان و صدا و سیما در مورد جان باختن ۱۹ سرباز
3 تیر 1395 ساعت: 15:31
شناسه : 8018
1

از شب گذشته تا کنون کاربران شبکه های اجتماعی به دقت سانحه تلخ سقوط اتوبوس سربازان را دنبال می کنند و از سکوت نسبی مسئولان و صدا و سیما ابراز گلایه می کنند. به گزارش بامردم، فرید عطارزاده؛ تا کنون جز اعلام چند بیانه کلی و اعزام تیم پزشکی وزارت بهداشت به استان فارس، هیچکدام […]

پ
پ

از شب گذشته تا کنون کاربران شبکه های اجتماعی به دقت سانحه تلخ سقوط اتوبوس سربازان را دنبال می کنند و از سکوت نسبی مسئولان و صدا و سیما ابراز گلایه می کنند.

به گزارش بامردم، فرید عطارزاده؛ تا کنون جز اعلام چند بیانه کلی و اعزام تیم پزشکی وزارت بهداشت به استان فارس، هیچکدام از مسئولان کشور در مورد این حادثه صحبتی به میان نیاوردند و حتی در خبرهای صدا و سیما نیز ابعاد حادثه به صورت کامل پوشش داده نشده است. افکار عمومی سوال می پرسند آیا برای جوانان ۱۸ ساله ای که تازه دوره آموزشی خود را به پایان رسانده بودند و خانواده های آن ها هزاران امید و آروز برای آینده آن ها داشتند، نباید بیشتر از این ها ارزش قائل شد؟ مقصر حادثه دقیقا کیست؟ مانند همیشه راننده اتوبوس مقصر اعلام می شود یا مشکل و نقص فنی در این مدل از اتوبوس وارداتی که به سانحه های مختلف شهرت داشته سبب بروز چنین حادثه ای شده است؟ چه کسی جوابگوی خانواده های این پسران جوان است که «باید» به خدمت سربازی می رفتند؟

همچنین علی کریمی در پست اینستاگرامی خود به این ماجرا واکنش نشان داده است که در تصاویر بعدی مشاهده می کنید. آخرین تصایر از مراحل درمانی بازماندگان نیز در این گزارش تصویری قابل مشاهده است.

sarbaz khodafez - واکنش افکار عمومی به سکوت نسبی مسئولان و صدا و سیما در مورد جان باختن ۱۹ سرباز -

ali karimi sarbaz - واکنش افکار عمومی به سکوت نسبی مسئولان و صدا و سیما در مورد جان باختن ۱۹ سرباز -

sarbaz fars - واکنش افکار عمومی به سکوت نسبی مسئولان و صدا و سیما در مورد جان باختن ۱۹ سرباز -

هفت صبح

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.