دوشنبه, 2 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43619 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2453×
ضرورت ساماندهی مدیریت سواحل گیلان توسط دهیاری ها
3 تیر 1395 ساعت: 15:53
شناسه : 8034
1

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان بر ضرورت ساماندهی مدیریت سواحل استان توسط دهیاری ها تاکید کرد. به گزارش بامردم، حجت شعبان پور روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی حضور دهیاران برای مدیریت ساحلی استان گیلان اظهار کرد: در دهیاری ها ظرفیت های بسیاری نهفته است که باید از آنها استفاده شود و ساماندهی مدیریت سواحل […]

پ
پ

82123916-70816922

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان بر ضرورت ساماندهی مدیریت سواحل استان توسط دهیاری ها تاکید کرد.

به گزارش بامردم، حجت شعبان پور روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی حضور دهیاران برای مدیریت ساحلی استان گیلان اظهار کرد: در دهیاری ها ظرفیت های بسیاری نهفته است که باید از آنها استفاده شود و ساماندهی مدیریت سواحل توسط دهیاری ها ، یکی از این ظرفیت هاست.
وی ادامه داد: برای استفاده از این ظرفیت ها که با دستور استاندار گیلان انجام می شود، باید تمهیدات لازم نیز فراهم شود که در هماهنگی با سایر دستگاه های اجرایی اقدام خواهد شد.
معاون استاندار گیلان افزود: توسعه طرح های سالم سازی دریا در مناطق ساحلی تحت مدیریت دهیاری ها یکی از اقداماتی است که در گام های بعدی برداشته خواهد شد.

* حضور دهیاران در ساماندهی سواحل، یک ضرورت است
یونس رنجکش مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دبیر ستاد ساماندهی سواحل گیلان نیز در این جلسه با اشاره به استفاده از ظرفیت های ساحلی برای توسعه صنعت گردشگری، حضور دهیاران را یک ضرورت در امر ساماندهی سواحل عنوان کرد.
وی بیان داشت: دهیاران به دلیل شناخت کافی از ظرفیت ها و پتانسیل ها و مشکلات منطقه می توانند در این زمینه بسیار موثر باشند.
رنجکش یادآور شد: با توجه به اینکه مدیریت مناطق خطرآفرین یکی از گام های جدی برای حضور دهیاران در این طرح است، در مرحله اول می کوشیم تا از این مدیریت در زمینه اقدامات پیشگیرانه استفاده شود.
وی ادامه داد: در گام بعدی با شناسایی ظرفیت های گردشگری و چگونگی ایجاد طرح های سالم سازی، نسبت به تامین اعتبار و برنامه های مربوطه اقدام خواهد شد.
رنجکش افزود: ایجاد تفرجگاه های ساحلی با مدیریت دهیاران از جمله اهداف مهمی است که در این طرح پیش بینی شده است.
در این جلسه که با حضور بیش از 60 دهیار و شهردار مناطق ساحلی گیلان برگزار شد، دهیاران با اعلام آمادگی از این طرح، ضمن ارائه مشکلات دهیاری ها در چگونگی اجرایی شدن طرح های سالم سازی، خواستار حمایت های بیشتر از سوی مسئولان شدند.
گیلان از چابکسر در شرق تا آستارا در غرب استان، 280 کیلومتر نوار ساحلی دارد. امسال 40 طرح سالمسازی با 80 شناگاه در طول این نوار ساحلی در 9 شهرستان استان فعال است.
ایرنا

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.