دوشنبه, 2 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43619 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2453×
مردم از مسئولان مطالبه گری کنند/ مسئولان رودسر آب مناسب در اختیار مردم قرار دهند
4 تیر 1395 ساعت: 15:36
شناسه : 8105
1

امام جمعه رودسر با انتقاد از وضعیت آب شرب این شهرستان گفت: صرفه جویی در مصرف بهینه آب وظیفه مردم است ولی مسئولان باید آب مرغوب و پاکیزه که شایسته نوشیدن است برای مصرف هموطنان فراهم کنند به گزارش بامردم، حجت الاسلام محمدعلی دستجردی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه رودسر با تسلیت فرا […]

پ
پ

دستجردی-امام-جمعه-رودسر

امام جمعه رودسر با انتقاد از وضعیت آب شرب این شهرستان گفت: صرفه جویی در مصرف بهینه آب وظیفه مردم است ولی مسئولان باید آب مرغوب و پاکیزه که شایسته نوشیدن است برای مصرف هموطنان فراهم کنند

به گزارش بامردم، حجت الاسلام محمدعلی دستجردی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه رودسر با تسلیت فرا رسیدن ایام ضربت خوردن امرالمونین علی(ع) اظهار کرد: مومنان از فرصت طلایی شب های قدر نهایت استفاده را ببرند.

وی با اشاره به اینکه علی(ع) عدالت را عامل توسعه می دانست گفت: مسئولان در رسیدگی به وضعیت محرومان جامعه مسئول مبارزه با ظلم و فساد و برقراری عدالت هستند و  باید با الگو قرار دادن مسلمانان برای برقراری مساوات در جامعه بکوشند.

امام جمعه رودسر مردم را دعوت به مطالبه گری نمود و افزود: وظیفه مسئولان عمل به خواسته های بجا و بحق مردم است.

دستجردی بخش هایی از پیام سردار سلیمانی به آل خلیفه را قرائت کرد و گفت: این پیام موجب وحشت رژیم خونریز بحرین شد، البته پیروزس های جبهه مقاومت در فلوجه و حلب نشان دهنده قدرت و توان مقاومت اسلامی است.

وی با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی و به ویژه سازمان ملل در برابر جنایات آل سعود در یمن گفت: این سکوت و به خواب زدن دلیلی جز دلارهای نفتی سعودی ندارد و باعث می شود سازمان ملل نیز همراه این رژیم در جنایت های پرشمارش باشد.

امام جمعه رودسر با تبریک ایام هفته قو قضاییه از زحمات کارکنان دادگاه ها و قضات تشکر نمود و آنان را به فعال نمودن شورای پیشگیری از جرائم دعوت کرد.

دستجردی همچنین با انتقاد از وضعیت آب شرب شهرستان رودسر گفت: صرفه جویی در مصرف بهینه آب وظیفه مردم است ولی مسئولان باید آب مرغوب و پاکیزه که شایسته نوشیدن است برای مصرف هموطنان فراهم کنند.

وی در پایان به پورقربان بابت برگزیده شدن بعنوان شهردار جدید رودسر تبریک گفت.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.