دوشنبه, 2 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43619 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2453×
سفره های افطاری در پیاده راه فرهنگی کلانشهر رشت پهن شد
5 تیر 1395 ساعت: 10:12
شناسه : 8165
1

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: با پهن شدن سفره های افطاری مصادف با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در پیاده راه فرهنگی کلانشهر رشت، بیش از یک هزار نفر اطعام شدند. به گزارش بامردم، حجت الاسلام و المسلمین ولی عادلی افزود: این تعداد افراد از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه و […]

پ
پ

82125179-70819222

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: با پهن شدن سفره های افطاری مصادف با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در پیاده راه فرهنگی کلانشهر رشت، بیش از یک هزار نفر اطعام شدند.

به گزارش بامردم، حجت الاسلام و المسلمین ولی عادلی افزود: این تعداد افراد از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه و از محل موقوفه حاج میرزا نصیر حاکم رشتی اطعام شده اند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان اظهار کرد: برای افطاری این تعداد از روزه داران در پیاده راه فرهنگی کلانشهر رشت، بیش از یکصد میلیون ریال هزینه شده است.
وی خاطرنشان کرد: اطعام این تعداد از روزه داران در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی افطاری های ساده و خیابانی و ترویج فرهنگ وقف با هدف اجرای نیات واقفان انجام گرفت.
حجت الاسلام عادلی تصریح کرد: ۳۵ نفر از خادمان امام زادگان و بقاع متبرکه شهرستان رشت در برپایی سفره های افطاری و پذیرایی روزه داران همکاری کردند.
طرح ضیافت الهی نیز همزمان با ماه مبارک و پرفیض رمضان، با هدف ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و ایجاد فضای معنوی انس با قرآن کریم و اجرای دقیق نیات واقفان خیراندیش به منظور ایجاد تبلیغ و ترویج محافل قرآن در ۴۰۷ بقعه مبترکه استان گیلان به اجرا درآمد.
برگزاری سخنرانی، قرائت ادعیه مشترک ماه مبارک رمضان در امام زادگان دارای ظرفیت، قرائت دعای ابوحمزه ثمالی، محافل انس با قرآن کریم ، مراسم شب های قدر و شب شهادت و شام غریبان حضرت امیرالمومنین (ع) ، برپایی ایستگاه همه واقف باشیم به منظور ترویج و تبلیغ وقف از جمله برنامه ها در اجرای طرح ضیافت الهی است.
بیش از ۹۴۰ بقعه متبرکه در استان گیلان فعال است.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.