پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
کره‌ای ها حریف ایران ده نفره هم نشدند | صعودسامورایی ها با شکست استرالیا
9 شهریور 1396 ساعت: 19:08
شناسه : 82723
3

تیم ملی فوتبال کره جنوبی با تساوی مقابل ایران همچنان نتوانست جواز صعود به جام جهانی را کسب کند. به گزارش «بامردم»،در ادامه دیدارهای انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره آسیا، از گروه A تیم ملی فوتبال کره جنوبی میزبان تیم ملی فوتبال ایران  بود که این دیدار در نهایت با تساوی صفر بر صفر […]

پ
پ

تیم ملی فوتبال کره جنوبی با تساوی مقابل ایران همچنان نتوانست جواز صعود به جام جهانی را کسب کند.

ایران و کره - کره‌ای ها حریف ایران ده نفره هم نشدند | صعودسامورایی ها با شکست استرالیا - ایران

به گزارش «بامردم»،در ادامه دیدارهای انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره آسیا، از گروه A تیم ملی فوتبال کره جنوبی میزبان تیم ملی فوتبال ایران  بود که این دیدار در نهایت با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

سعید عزت اللهی دقیقه ۵۱ به دلیل ضربه به سر بازیکن کره با کارت قرمز داور مواجه شد.

تیم ایران با این پیروزی با ۲۱ امتیاز قاطعانه در صدر گرفت و کره با ۱۴ امتیاز در رده دوم ایستاد. ازبکستان هم با شکست یک بر صفر مقابل ازبکستان تنها با پیروزی مقابل کره جنوبی می تواند به طور مستقیم به جام جهانی صعود کند.

گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸(قاره آسیا)؛ ساعت ۱۶:۳۰(به وقت تهران)
استادیوم: جام جهانی سئول/ تماشاگر: ۶۳ هزار و ۱۲۴ نفر
داور: پیتر گرین(استرالیا)؛ کمک‌ها: دیوید والش، ناتان مک دونالد و دیمیتری ماشنزوف(قرقیزستان)/ ناظر داوری: سیدکریم عبدل(اردن)/ ناظر مسابقه: روبرت تورس(گوام)

 

کره جنوبی

کیم سئونگ جیو، کیم یانگ وون(کاپیتان)، کیم مین جائه، چویی چول سون، کیم جین سو، یانگ هیونگ سو، کو جائه چول، لی جائه سونگ(۷۳- کیم شین ووک)، سون هئونگ مین، وون چانگ هون و هوانگ هی چان(۸۹- لی دونگ گوک)
سرمربی: شین تائه یونگ

ایران

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمد انصاری، رامین رضاییان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، احسان حاج‌صفی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری(۷۶- روزبه چشمی)، اشکان دژاگه(۶۳- مهدی طارمی) و رضا قوچان‌نژاد(۵۵- علی کریمی)
سرمربی: کارلوس کی‌روش

تیم ملی فوتبال ژاپن با برتری ۲ بر صفر برابر استرالیا به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره آسیا، از گروه B تیم ملی فوتبال ژاپن از ساعت ۱۵:۰۵ میزبان تیم ملی فوتبال استرالیا بود که این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر صفر ژاپن به پایان رسید.

برای ژاپن در این دیدار تاکوما آسانو در دقیقه ۴۱ و ایدگوچی در دقیقه ۸۳ گلزنی کردند.

ژاپن با این برد، ۲۰ امتیازی شد و صعودش را به جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه قطعی کرد. استرالیا هم با ۱۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به عربستان در رده سوم جای گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.