شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ فروند قایق‌های فایبرگلاس در گیلان وجود دارد
    06 تیر 1395 - 14:39
    شناسه : 8286
    0

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ارائه طرح تولید انواع قایق فایبرگلاس متوسط تفریحی و صیادی با توجه به وجود بازار مناسب منطقه‌ای در این استان خبر داد. به گزارش بامردم، علی منتظری پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌های صنعتی این شهرستان با اشاره به آمادگی گیلان برای جذب سرمایه‌گذاری‌های […]

    پ
    پ

    علی منتظری (3)

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ارائه طرح تولید انواع قایق فایبرگلاس متوسط تفریحی و صیادی با توجه به وجود بازار مناسب منطقه‌ای در این استان خبر داد.

    به گزارش بامردم، علی منتظری پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌های صنعتی این شهرستان با اشاره به آمادگی گیلان برای جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید اظهار کرد: گیلان به لحاظ بهره‌مندی از مواهب طبیعی و وجود مرزهای زمینی و دریایی با کشورهای همجوار دریای کاسپین از بستر مناسبی برای فعالیت‌های تولیدی و بازرگانی برخوردار است.

    وی نزدیکی به پایتخت و همسایگی با استان‌های صنعتی و کشاورزی به‌ویژه موقعیت ژئواستراتژیک و ژئواکونومیک در منطقه را از جمله قابلیت‌های سرمایه‌گذاری در گیلان عنوان کرد و افزود: طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری در استان در قالب کتاب «مهم‌ترین طرح‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاری در گیلان» مشخص شده است.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه طرح صنعتی تولید انواع قایق‌های فایبرگلاس متوسط تفریحی و صیادی در استان ارائه شده است، تصریح کرد: سالانه ۳۰۰ فروند ظرفیت تولید طرح مذکور پس از راه‌اندازی است.

    منتظری، دسترسی به مواد اولیه و وجود بازار منطقه‌ای با توجه به بندرهای موجود در گیلان را دلیل انتخاب طرح مذکور خواند و بیان کرد: بندر کیاشهر در آستانه‌اشرفیه برای اجرای طرح تولید انواع قایق فایبرگلاس تفریحی و صیادی در نظر گرفته شده است.

    وی به وجود زیرساخت‌های مناسب بندر، نیروی متخصص و … به منظور اجرای طرح مذکور در بندرکیاشهر اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح تولید انواع قایق فایبرگلاس متوسط پیش‌بینی می‌کنیم ۴۰ نفر اشتغال ایجاد شود.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به ارائه طرح فرآوری و بسته‌بندی انواع غذای آماده و نیمه آماده از مرغ در استان، خاطرنشان کرد: سالانه یک‌هزار و ۵۰۰ تن ظرفیت تولید محصول مذکور است.

    منتظری، طرح فرآوری و بسته‌بندی انواع غذای آماده و نیمه آماده از مرغ را از نوع صنعتی عنوان کرد و یادآور شد: تامین آسان مواد اولیه در داخل استان، ایجاد ارزش افزوده بالا، گسترش مصرف محصولات گوشت سفید و قابلیت صادراتی از دلیل‌های ارائه طرح پیشنهادی در گیلان است.

    وی با بیان اینکه محل پیشنهادی برای اجرای طرح فرآوری و بسته‌بندی انواع غذای آماده و نیمه آماده از مرغ شهرک صنعتی صومعه‌سرا است،اظهار کرد: پیشنهاد مذکور به دلیل استفاده از مزایا و زیرساخت‌های شهرک مذکور ارائه شده است.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان،مونتاژ و تولید دستگاه‌های تصویربرداری پزشکی را از دیگر طرح‌های پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری در استان ذکر کرد و افزود: تولید سالانه ۴۰ دستگاه، ظرفیت طرح مذکور در گیلان پیش‌بینی شده است.

    منتظری، نبود تولید داخلی را دلیل ارائه پیشنهاد اجرای طرح مونتاژ و تولید دستگاه‌های تصویربرداری پزشکی در گیلان خواند و بیان کرد: امکان صادرات دستگاه و جزو صنایع پیشرفته بودن از دیگر دلیل‌های پیشنهاد اجرای طرح در استان است.

    وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی رودسر برای اجرای طرح مونتاژ و تولید دستگاه‌های تصویربرداری پزشکی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: استفاده از مزایا و زیرساخت‌های شهرک مذکور و دسترسی آسان به راه‌های ارتباطی از دیگر ویژگی‌های شهرک صنعتی رودسر است.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.