دوشنبه, 2 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43619 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2453×
ایجاد بیش از۱۰ هزارشغل درگیلان / در ایجاد مشاغل خانگی گیلان رتبه ۱۳ کشوری را دارد
6 تیر 1395 ساعت: 18:21
شناسه : 8300
1

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۱۰ هزارو ۵۴۳ نفر جذب بازار کار شدند گفت: پیش بینی می شود در آینده نزدیک شهرک تعاون درمنطقه آزاد انزلی احداث می شود. به گزارش بامردم، محمود ایزددوست، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در کارگروه اشتغال […]

پ
پ

محمود ایزددوست

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۱۰ هزارو ۵۴۳ نفر جذب بازار کار شدند گفت: پیش بینی می شود در آینده نزدیک شهرک تعاون درمنطقه آزاد انزلی احداث می شود.

به گزارش بامردم، محمود ایزددوست، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در کارگروه اشتغال که در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد اظهار کرد: بیکاری از دغدغه های مهم  جامعه است.

 وی با بیان اینکه با همکاری ۳۵ دستگاه اجرایی استان وضعیت اشتغال گیلان مطلوب است گفت: سال گذشته برای ۴۶ هزار و ۵۹۵ نفر شغل ایجاد شده است که از این تعداد ۲۳ هزار و ۸۸۲ شغل به ثبت رسیده است.

 ایزددوست افزود: از ابتدای امسال تا کنون برای  ۱۰ هزار و۵۴۳ نفر ایجاد شغل شده که از این تعداد چهار هزار و ۷۹ شغل به ثبت رسیده و ۶ هزار و ۴۶۴ شغل به ثبت نرسیده است.

 وی به مشاغل خانگی اشاره و تصریح کرد: سال گذشته ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای مشاغل خانگی در استان تسهیلات پرداخت شده و ۱۵ هزار و ۹ طرح مشاغل خانگی در استان اجرایی شده است.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان خاطر نشان کرد: در ایجاد مشاغل خانگی گیلان رتبه ۱۳ کشوری را دارد.

 ایزددوست به حمایت های بیش از پیش به صنایع دستی استان اشاره  و اظهار کرد: در آینده نزدیک پیش بینی می شود شهرک تعاون درمنطقه آزاد انزلی احداث شود.

شبستان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.