جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43589 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2451×
سارقان مسلح طلا فروشی املش دستگیر شدند
7 تیر 1395 ساعت: 20:52
شناسه : 8428
3

بامردم: سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه، معاون اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به سرقت مسلحانه طلافروشی املش اظهار کرد: ساعت ۱۶ روز گذشته(۶ تیر) سه سارق مسلح به مغازه طلافروشی در شهرستان املش دستبرد زدند. وی ادامه داد: این سه سارق با اسلحه کلاشینکف به طلافروشی حمله کرده و بنا به ادعای صاحب مغازه ۲.۵ کیلو طلا را به سرقت بردند. سرهنگ […]

پ
پ

پرده-تشکر-از-نیروی-انتظامی-سرقت-سارقین-768x432

بامردم: سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه، معاون اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به سرقت مسلحانه طلافروشی املش اظهار کرد: ساعت ۱۶ روز گذشته(۶ تیر) سه سارق مسلح به مغازه طلافروشی در شهرستان املش دستبرد زدند.

وی ادامه داد: این سه سارق با اسلحه کلاشینکف به طلافروشی حمله کرده و بنا به ادعای صاحب مغازه ۲.۵ کیلو طلا را به سرقت بردند.

سرهنگ خیرخواه تصریح کرد: بعد از آگاهی پلیس از این سرقت به سرعت پلیس تخصصی وارد عرصه شده و توانست با انجام کارهای کارشناسانه یک سارق را که ساکن املش بوده شناسایی و با یک تصادف ساختگی توسط پلیس دستگیر کند.

وی افزود: ۲ سارق دیگر که ساکن یکی از شهرهای همجوار استان گیلان بودند نیز شناسایی و توسط پلیس دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان اظهار کرد:  در بازرسی از مخفیگاه این دو سارق طلاهای سرقت شده کشف شده است.

وی با اشاره به شبهای قدر اظهار کرد: پلیس توانست در این شب های عزیز با دعای خیر مردم سارقین را که امنیت این شهر را مختل کردند، دستگیر کند.

سرهنگ خیرخواه اعلام کرد: فعالیت های تخصصی پلیس در این زمینه ادامه داشته و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.


منبع: شبستان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.