دوشنبه, 2 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43619 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2453×
متخلفات اقتصادی گیلان امسال افزون بر 22میلیارد ریال جریمه شدند
9 تیر 1395 ساعت: 12:51
شناسه : 8542
1

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از جریمه 22 میلیارد و 822 میلیون و 377هزار ریالی متخلفان اقتصادی و تعطیلی 12 واحد صنفی و غیر صنفی متخلف استان طی سه ماه گذشته خبر داد. به گزارش بامردم، رضا قشلاقی در گفت و گویی افزود: این میزان جریمه و تعطیلی واحدهای متخلف اقتصادی از رسیدگی به چهار هزارو […]

پ
پ

دادگاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از جریمه 22 میلیارد و 822 میلیون و 377هزار ریالی متخلفان اقتصادی و تعطیلی 12 واحد صنفی و غیر صنفی متخلف استان طی سه ماه گذشته خبر داد.

به گزارش بامردم، رضا قشلاقی در گفت و گویی افزود: این میزان جریمه و تعطیلی واحدهای متخلف اقتصادی از رسیدگی به چهار هزارو 661 پرونده تخلف طی همین مدت بدست آمده است.
وی تصریح کرد: در راستای تحقق بخشی از منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ؛ تعزیرات حکومتی گیلان با سرعت بخشی به روند رسیدگی به اجرای احکام صادره گامی تاثیر گذار در برخورد با متخلفان اقتصادی برداشته است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به معرفی متخلفان حوزه های مختلف به این اداره کل اشاره و بیان کرد: طی این مدت؛ چهار هزار و 120 واحد متخلف در حوزه کالا و خدمات ، تعداد 353 واحد در حوزه بهداشت، دارو و درمان و 188 واحد در حوزه قاچاق کالا و ارز به شعب تعزیرات حکومتی سراسر استان معرفی شدند.
وی گفت: تمامی پرونده ها با رعایت تشریفات دادرسی مورد رسیدگی قرار گرفت و متخلفان به پرداخت 22 میلیارد و 822 میلیون و 376 هزارو 513 ریال جزای نقدی محکوم شدند.
قشلاقی تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی ، تعداد دوازده واحد صنفی و غیرصنفی با تخلفات بهداشتی به شعب این اداره کل معرفی شدند که باتوجه به حساسیت و اهمیت فعالیت این واحدها و شرایط بحرانی محیطی از سوی شعب این اداره کل پلمپ و یا از ادامه فعالیت شان جلوگیری شد.
وی اضافه کرد: در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده و حمایت قضایی از ضابطان طی سه ماهه گذشته تعداد یکهزارو 923 مورد بازرسی مشترک با دستگاه های نظارتی و ضابطان انجام و منجر به شناسایی تعداد 601 واحد متخلف شده است .
وی طرح نظارتی رمضان، جایگاه های سوخت ، آرایشگاه های زنانه ، واحدهای پذیرایی و رستوران ها را ازجمله برنامه های مشترک نظارتی در حال اجرا عنوان کرد.
قشلاقی با اعلام شماره تلفن 33365548 ستاد خبری تعزیرات حکومتی استان از آمادگی دریافت گزارشات و شکایات شهروندان در خصوص تخلفات صنفی و غیر صنفی خبر داد. / ایرنا

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.