دوشنبه, 2 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43619 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2453×
مبارزه با مواد مخدر، با عزم ملی به نتیجه می‌رسد
9 تیر 1395 ساعت: 21:06
شناسه : 8562
3

فرماندار شهرستان تالش گفت: مبارزه با پدیده خانمانسوز مواد مخدر، با عزم ملی به نتیجه مطلوب می رسد. به گزارش بامردم، علی فتح اللهی روز چهارشنبه در سومین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان تالش، یکی از برنامه های دشمن در کشورهای اسلامی را معتاد کردن جوانان عنوان و بیان کرد: باید نگرش جامعه […]

پ
پ

علی فتح اللهی فرماندار تالش (4)

فرماندار شهرستان تالش گفت: مبارزه با پدیده خانمانسوز مواد مخدر، با عزم ملی به نتیجه مطلوب می رسد.

به گزارش بامردم، علی فتح اللهی روز چهارشنبه در سومین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان تالش، یکی از برنامه های دشمن در کشورهای اسلامی را معتاد کردن جوانان عنوان و بیان کرد: باید نگرش جامعه در مبارزه با مواد مخدر تغییر داده شود و این کار تنها وظیفه­ نیروی انتظامی نیست.
وی ادامه داد: نهادها و ادارات زیادی درگیر این قضیه هستند که همگی باید با عزم ملی به مبارزه با این بلای خانمان سوز و تباه کننده­ قشر جوان و آینده ساز جامعه برخیزیم.
وی گفت: در بحث مبارزه با مواد مخدر باید دست به دست هم دهیم تا به طرق مختلف از جمله فرهنگ سازی و بالا بردن سطح آگاهی جوانان، از رشد بیشتر اعتیاد و آلوده شدن افراد بیشتر در جامعه پیشگیری کنیم.
فرماندار تالش افزود: با توجه به اینکه الگوی مصرف معتادان به مواد مخدر از شیوه سنتی به صنعتی تغییر یافته ، ایجاب می کند شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، بحث اعتیاد را با مشارکت همه دستگاه ها از بخشی نگری بیرون آورده و کار را به صورت جهادی دنبال کند.
فتح اللهی با بیان اینکه باید مبارزه با مواد مخدر در دو بخش صورت گیرد، بخش اول را مبارزه با تولید مواد مخدر و بخش دیگر را موضوع پیشگیری عنوان و اضافه کرد: باید بیشترین تلاش در این زمینه­ صورت بپذیرد.
در پایان سومین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان ، برگزاری همایش و نمایشگاه با موضوع مبارزه با مواد مخدر و اثرات سوء مصرف و آسیب های اجتماعی ناشی از آن بعد از ماه مبارک رمضان در میدان امام خمینی (ره) تالش به تصویب رسید.
شهرستان تالش در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
ایرنا

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.