دوشنبه, 2 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43619 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2453×
۳۵۰ زندانی جرائم غیر‌عمد گیلان آزاد می‌شوند
9 تیر 1395 ساعت: 21:11
شناسه : 8567
1

مدیرعامل ستاد دیه گیلان با بیان اینکه حدود ۱ میلیارد و۱۳۶ میلیون تومان کمک به‌صورت نقدی، وعده و چک در جشن‌های گلریزان امسال جمع آوری شده است گفت: اگر مبالغ وعده‌ای محقق شود حدود ۳۴۰ الی ۳۵۰ زندانی در گیلان آزاد می‌شوند. به گزارش بامردم، حمید کامران‌زاده با بیان اینکه تاکنون در ۱۱ شهرستان در […]

پ
پ

139501051652171107399674-360x250

مدیرعامل ستاد دیه گیلان با بیان اینکه حدود ۱ میلیارد و۱۳۶ میلیون تومان کمک به‌صورت نقدی، وعده و چک در جشن‌های گلریزان امسال جمع آوری شده است گفت: اگر مبالغ وعده‌ای محقق شود حدود ۳۴۰ الی ۳۵۰ زندانی در گیلان آزاد می‌شوند.

به گزارش بامردم، حمید کامران‌زاده با بیان اینکه تاکنون در ۱۱ شهرستان در گیلان جشن گلریزان را برگزار کردیم اظهار داشت: آخرین جشن گلریزان فردا در سیاهکل برگزار می‌شود.

وی کمک‌های جمع‌آوری شده در مراسم‌های گلریزان امسال را حدود ۱ میلیارد و ۱۳۶ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این کمک‌ها به‌صورت نقدی، وعده‌ای و چک جمع‌آوری شده است که نسبت به پارسال تا این لحظه ۵۵ درصد افزایش داشتیم.

مدیرعامل ستاد دیه استان گیلان با بیان اینکه بخش قابل توجهی از این کمک‌ها را کمک‌های وعده‌ای تشکیل می‌دهد تصریح کرد: اگر این مبالغ تحقق یابد پیش بینی می‌کنیم حدود ۳۴۰ الی ۳۵۰ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شود.

کامران‌زاده با اعلام اینکه در هفت سال اخیر حدود ۶۹۷۸ زندانی جرایم غیرعمد در گیلان تا پایان اردیبهشت آزاد شدند بیان کرد: از این نظر در جایگاه دوم کشور قرار داریم و این تعداد زندانی حدود ۳۹۳ میلیارد تومان محکومیت داشتند.

وی با اشاره به اینکه شاکیان پرونده خود از خیران بزرگ محسوب می‌شوند اظهار کرد: در هفت سال اخیر حدود ۷۰ درصد بدهی زندانیان را خود شاکیان گذشت کردند و مابقی مبالغ از طریق ستاد دیه، وام قرض‌الحسنه و خانواده‌ها تأمین شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان گیلان تعداد زندانیان آزاد شده سال گذشته را ۶۲۹ نفر اعلام کرد و گفت: از این نظر در جایگاه سوم کشور قرار گرفتیم و این تعداد زندانی حدود ۳۶ میلیارد تومان بدهی داشتند که موفق شدیم ۴۰ درصد آن را گذشت رضایت‌مندانه بگیریم.

کامران‌زاده خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود ۲۲۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با کمک‌های مالی جشن‌های گلریزان با مبلغ ۴۲۸ میلیون تومان آزاد شدند.

تسنیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.