دوشنبه, 2 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43628 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2453×
ثبت بیش از 73 میلیون تردد و بالغ بر 42 هزار تخلف در جاده های گیلان
10 تیر 1395 ساعت: 12:07
شناسه : 8610
2

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گیلان از ثبت بیش از 73 میلیون تردد طی سه ماه نخست امسال در جاده های استان خبر داد و گفت: در این تردد های انجام شده در محورهای استان ؛ سامانه ثبت تخلف نیزبالغ بر 42 هزا ر تخلف را طی همین مدت درجاده های استان ثبت […]

پ
پ

ترافیک خوردو

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گیلان از ثبت بیش از 73 میلیون تردد طی سه ماه نخست امسال در جاده های استان خبر داد و گفت: در این تردد های انجام شده در محورهای استان ؛ سامانه ثبت تخلف نیزبالغ بر 42 هزا ر تخلف را طی همین مدت درجاده های استان ثبت کرده است.

به گزارش بامردم، ناصرآل محمدی افزود: آمار دریافتی از 37 سامانه تردد شماری( محور رفت و برگشت) این اداره کل در راه های استان ؛حاکی از آنست که طی این مدت تعداد 73 میلیون و 871 هزار و 380 خودرو در راه های استان تردد داشته است.
وی با اشاره به آمارهای مقایسه ای سه ماهه ابتدای سال 95 نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار کرد: بررسی آمارهای مذکور بیانگر افزایش 27 درصدی تردد در محورهای استان گیلان است.
آل محمدی تصریح کرد: همچنین طی این مدت؛ تعداد سه میلیون و 310 هزار و 722 دستگاه خودرو به استان وارد و تعداد سه میلیون و 474 هزارو هفت دستگاه وسائط نقلیه از استان خارج شدند.
وی اظهار کرد: محور رشت- خمام با دو میلیون و 535 هزار و 379 خودرو بیشترین تردد و رتبه اول را طی این مدت دارا است.
وی اضافه کرد: همچنین محور رشت- لاهیجان با دو میلیون و 486 هزارو 129 در جایگاه دوم قرار دارد.
به گفته آل محمدی؛ استان گیلان در سه ماه ابتدای امسال از نظر نرخ جریان تردد پنجمین استان پرتردد کشور بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعایت 24 سامانه ثبت تخلف در استان نیز گفت: بالغ بر 42 هزار تخلف سرعت طی سه ماه نخست سالجاری در محورهای استان ثبت شده است.
وی با اشاره به اینکه سرعت غیرمجاز یکی از عوامل اصلی در بروز تصادفات جاده ای می باشد از عموم مردم خواست با رعایت سرعت مجاز زمینه کاهش حوادث رانندگی را فراهم نمایند.
محورهای ورودی و خروجی استان شامل شش محور اصی آزادراه قزوین- لوشان، جاده قدیم لوشان- قزوین، طارم- منجیل، چابکسر- رامسر، آستارا- اردبیل و اسالم- خلخال است.
ایرنا

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.