دوشنبه, 2 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43628 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2453×
قطع واردات برنج در زمان برداشت نقطه مثبتی در کارنامه دولت/ دولت باید حامی تولید ملی باشد
10 تیر 1395 ساعت: 15:59
شناسه : 8614
2

نماینده آستانه و کیاشهر در مجلس با اشاره به اینکه در سال های اخیر در فصل برداشت برنج، برنج وارداتی وارد بازار می شد، گفت: دولت امسال در زمان برداشت برنج واردات را قطع کرد و این عملکرد مثبتی در کارنامه دولت است به گزارش بامردم، محمد حسین قربانی در مورد وضعیت برداشت برنج در […]

پ
پ

محمدحسین-قربانی

نماینده آستانه و کیاشهر در مجلس با اشاره به اینکه در سال های اخیر در فصل برداشت برنج، برنج وارداتی وارد بازار می شد، گفت: دولت امسال در زمان برداشت برنج واردات را قطع کرد و این عملکرد مثبتی در کارنامه دولت است

به گزارش بامردم، محمد حسین قربانی در مورد وضعیت برداشت برنج در گیلان، اظهار کرد: استان گیلان در فصل کشاورزی قرار دارد و هزاران هکتار از اراضی این استان شمالی کشور زیر کشت برنج رفته است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: شهرستان آستانه اشرفیه نیز همانند سایر شهرهای گیلان  هکتار ها از اراضی خود را زیر کشت برنج قرار داده است.

نماینده مردم آستانه و کیاشهر در مجلس با تاکید براینکه اکنون زمان برداشت این محصول استراتژیک استان گیلان است، اضافه کرد: سال هاست که مردم گیلان بارنج برنج را برداشت می کنند و از بابت بازار آن بخاطر حجم بالای واردات نگرانی های زیادی داشته اند.

قربانی با اشاره به اینکه متاسفانه در سال های اخیر در فصل برداشت برنج، برنج وارداتی وارد بازار می شد  ابراز کرد: این اتفاق نا خوشایند ضربه جبران ناپذیری را به تولید ملی وارد می کرد.

وی با بیان این نکته که دولت امسال در زمان برداشت برنج واردات را قطع کرد، افزود: این سیاست نقطه ای مثبت در کارنامه دولت تدبیر و امید است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و کیاشهر در خاتمه اظهار کرد: دولت باید برای توسعه کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی  حامی تولید ملی باشد.

کاسپین

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.