جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43589 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2451×
80 روستایی تا توانستند با چوب و چماق همدیگر را زدند / پلس 35 مرد را دستگیر و بقیه را به بیمارستان فرستاد
11 تیر 1395 ساعت: 1:59
شناسه : 8650
2

80 مرد در روستای مینا قلعه درگز به خاطر اختلاف بر سر مرتع با چوب و چماق به جان هم افتادند و این درگیری با دخالت پلیس خاتمه یافت. به گزارش بامردم، فرمانده انتظامی شهرستان درگز با اعلام این خبر گفت: بعد از ظهر چهارشنبه نهم تیرماه درگیری دسته جمعی در روستای مینا قلعه این […]

پ
پ

80 مرد در روستای مینا قلعه درگز به خاطر اختلاف بر سر مرتع با چوب و چماق به جان هم افتادند و این درگیری با دخالت پلیس خاتمه یافت.

به گزارش بامردم، فرمانده انتظامی شهرستان درگز با اعلام این خبر گفت: بعد از ظهر چهارشنبه نهم تیرماه درگیری دسته جمعی در روستای مینا قلعه این شهر تیم های گشتی بخش انتظامی چاپشلو بلافاصله در محل حاضر شدند.

سرهنگ حسین دهقان پور افزود: بررسی های ابتدایی پلیس حاکی از آن بود که 80 تن از اهالی روستا به علت اختلاف بر سر مرتع با هم درگیر شده اند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس 35 تن از عاملان این نزاع را دستگیر و سه نفر که به شدت مصدوم شده بودند توسط عوامل امدادی به بیمارستان مشهد اعزام شدند.

سرهنگ حسین دهقان پور گفت: 11 تن از دیگر عاملان نزاع در تحت نظرگاه و بقیه افراد که به طور سطحی زخمی شده بودند به بیمارستان درگز انتقال یافته اند.

در این درگیری دسته جمعی دو خودرو نیز دچار خسارت شده اند. فرمانده پلیس درگز گفت: ماموران پلیس به منظور پیشگیری از درگیری های احتمالی بعدی در محل حضور دارند و تحقیقات در این باره آغاز شده است.

رکنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.