دوشنبه, 2 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43628 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2453×
مدافعان حرم جنگ را فرسخ ها از مرز های ما دور کرده اند
11 تیر 1395 ساعت: 21:30
شناسه : 8756
2

نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه همه باید مدافعان حرم را تکریم کنند، تأکید کرد: نباید در گوشه و کنار بشنویم که کسی به این غیور مردان وطن بی احترامی می کند. به گزارش بامردم، به نقل از درسیاهکل، دکتر ذبیح الله نیکفر در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس […]

پ
پ

ذبیح ا... نیکفرنیکفر

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه همه باید مدافعان حرم را تکریم کنند، تأکید کرد: نباید در گوشه و کنار بشنویم که کسی به این غیور مردان وطن بی احترامی می کند.

به گزارش بامردم، به نقل از درسیاهکل، دکتر ذبیح الله نیکفر در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در مسجد جامع سیاهکل اظهار داشت: خداوند وعده داده که حق پیروز است و به امید خداوند همه شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.

وی تصریح کرد: راهپیمایی باشکوه امروز مردم ایران بار دیگر این پیام را به دنیا و به ویژه مستکبران نشان داد شما با یک ملت یکپارچه و متحد و همیشه در صحنه مواجهید، کسانی که از آرمان‌های به حق‌شان عقب‌نشینی نخواهند کرد.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در ادامه سخنانش با اشاره به اشغال فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: بیش از ۶۵ سال از اشغال فلسطین می‌گذرد، اشغالگران و صهیونیست‌ها در طول این مدت یک پرونده سیاه و قطوری از جنایات را برای خودشان ترسیم کردند، از جنایات صبرا و شتیلا گرفته تا حمله به غزه و کودک‌کشی و منهدم کردن بیمارستان‌ها و مساجد که همه این موارد تنها بخشی از پرونده سیاه صهیونیست‌هاست.

نیکفر با بیان اینکه این رژیم غاصب روز به روز به اضمحلالش نزدیک‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: با اینکه تمام قدرت‌های استکباری حامی این رژیم سیاه هستند اما آزادگان عالم و از جمله آنها ملت بزرگ ایران، آنها را به رسمیت نشناخته و نمی‌شناسند و نخواهند شناخت.
وی با بیان اینکه همه باید مدافعان حرم را تکریم کنند، تأکید کرد: نباید در گوشه و کنار بشنویم که کسی به این غیور مردان وطن بی احترامی می کند.
این نماینده مجلس دهم افزود: آنها جنگ را به مرزهای اسرائیل کشانده اند و جنگ را فرسخ ها از مرز های ما دور کرده اند. این بسیار ارزشمند است و به یاری خداوند قدس به زودی توسط همین دلیر مردان آزاد خواهد شد.
نیکفر با بیان اینکه وجود اسرائیل خطری جدی برای دنیاست، گفت: همه کشور ها باید خواستار نابودی اسرائیل شوند چرا که آنها دشمن تمام بشریت هستند.
وی بیان کرد: مردم مسلمان در جای جای دنیا با زبان روزه شهید می شوند و پشت پرده این جنایت ها اسرائیل و آمریکا هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.