دوشنبه, 2 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43628 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2453×
۳۳برگزیده صنعتی و معدنی در استان گیلان تجلیل می شوند
12 تیر 1395 ساعت: 15:20
شناسه : 8775
1

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تجلیل ۳۳ برگزیده صنعتی و معدنی استان به مناسبت گرامیداشت روز صنعت و معدن خبر داد. به گزارش بامردم، علی منتظری افزود: با توجه به نامگذاری امسال که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده و اهمیت تمرکز تلاش ها و برنامه ریزی ها بر […]

پ
پ

علی منتظری (1)

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تجلیل ۳۳ برگزیده صنعتی و معدنی استان به مناسبت گرامیداشت روز صنعت و معدن خبر داد.

به گزارش بامردم، علی منتظری افزود: با توجه به نامگذاری امسال که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده و اهمیت تمرکز تلاش ها و برنامه ریزی ها بر تحقق و اجرایی شدن اصول مربوط به حوزه صنعت و معدن، در سال جاری انتخاب برگزیدگان این بخش براساس شاخص های مربوط به اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: برگزاری پنج کارگاه آموزشی رایگان در زمینه تولید و تجارت برای واحدهای صنعتی و معدنی استان از دیگر برنامه های ویژه روز صنعت و معدن در گیلان می باشد که توسط اساتید مجرب در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: در همین چهارچوب برگزاری تورهای خبری بازدید از واحدهای تولیدی و طرح های صنعتی منتخب در استان طبق روال معمول هر ساله آغاز شده و تا پایان سال با هدف شناساندن هر چه بیشتر توانمندی های صنعتی و تولیدی استان، به صورت دوره ای تداوم خواهد یافت.
منتظری همچنین گفت: فعال سازی ظرفیت ها و مسائل مربوط به حوزه تولید و تجارت و آغاز دور جدید فعالیت خانه صنعت و معدن استان نیز از جمله اقداماتی است که به مناسبت روز صنعت و در نشست هم اندیشی واحدهای تولیدی شاخص استان صورت خواهد گرفت.
دهم تیرماه، روز صنعت و معدن نامگذاری شده است.
یکصد معدن استان دارای پروانه بهره برداری و ۳۰۰ معدن دارای اجازه موقت برداشت هستند.
۳۶ شهرک صنعتی و ناحیه مصوب نیز در گیلان فعال و ۷۸۴ واحد بهره بردار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مستقر است و ۱۳ هزارو ۵۶۰ نفر در این مجموعه ها مشغول به کار هستند.
همچنین دو هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در گیلان فعال است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.