دوشنبه, 2 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43628 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2453×
انتقاد از عدم رسیدگی به مشکلات محیط‌بانان
13 تیر 1395 ساعت: 11:51
شناسه : 8868
1

نماینده مردم رودسر در مجلس با بیان اینکه باید به مشکلات محیط‌بانان رسیدگی شود، گفت: چرا تا الان سازمان حفاظت محیط زیست در این باره اقدامی نکرده است. به گزارش بامردم، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر صبح امروز(یکشنبه ۱۳تیرماه) پس از گزارش رئیس سازمان حفاظت و محیط زیست اظهار کرد: اجرای پروژه تالاب انزلی بسیار […]

پ
پ

نماینده رودسر

نماینده مردم رودسر در مجلس با بیان اینکه باید به مشکلات محیط‌بانان رسیدگی شود، گفت: چرا تا الان سازمان حفاظت محیط زیست در این باره اقدامی نکرده است.

به گزارش بامردم، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر صبح امروز(یکشنبه ۱۳تیرماه) پس از گزارش رئیس سازمان حفاظت و محیط زیست اظهار کرد: اجرای پروژه تالاب انزلی بسیار کند است و ۹۰ میلیاردی که برای این پروژه پیش بینی شده بود به خوبی هزینه نشده است.

نماینده مردم رودسر در مجلس افزود: در سازماندهی زباله‌ها و پسماندها اتفاق خاصی صورت نگرفته و باید توجه لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای حفاظت از جنگلها و مراتع نیازمند بالگرد هستیم، تصریح کرد: سازمان حفاظت محیط زیست اختصاص بالگردهای مناسب برای احیای جنگلها را در دستور کار خود قرار دهد.

عباسی با تاکید بر لزوم حمایت ویژه سازمان حفاظت محیط زیست از قشر محیط‌بانان جنگلها و مراتع گفت: قانون حمایت از محیط بانان دارای ایراداتی است که باید سازمان حتما در این‌باره لایحه‌ای به مجلس تقدیم کند.

وی افزود: در پرداخت حق ماموریت و مجوز تیراندازی محیط‌بانان اهتمام لازم انجام شود. چرا تا الان سازمان به مشکلات محیط بانان توجهی نکرده است که جای تاسف ‌دارد.

تسنیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.