جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43589 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2451×
دولت با وجود فشارهای مالی کشور را بدون تبعیض اداره کرد / انتخابات داستان پشت پرده داشت
13 تیر 1395 ساعت: 12:14
شناسه : 8874
2

مشاور معاون رئیس جمهور با بیان اینکه شاید روحانی اولین رئیس جمهوری باشد که نتواند برای دومین بار بازهم رییس جمهور شود، گفت: این نگرانی نه تنها برای استان گیلان بلکه در سراسر کشور وجود دارد که شاید روحانی نتواند دوباره سکان اجرایی کشور را در دست بگیرد (گزارش تصویری ضیافت افطاری اصلاح‌طلبان گیلان) به […]

پ
پ

ضیافت افطاری و گردهمایی بزرگ اصلاح‌‌طلبان گیلان (21)

مشاور معاون رئیس جمهور با بیان اینکه شاید روحانی اولین رئیس جمهوری باشد که نتواند برای دومین بار بازهم رییس جمهور شود، گفت: این نگرانی نه تنها برای استان گیلان بلکه در سراسر کشور وجود دارد که شاید روحانی نتواند دوباره سکان اجرایی کشور را در دست بگیرد (گزارش تصویری ضیافت افطاری اصلاح‌طلبان گیلان)

به گزارش بامردم، عبدالغفار شجاع در ضیافت افطاری اصلاح طلبان و اعتدال گرایان گیلان در  تالار گلستان شفت با عرض خیر مقدم به حضار اظهار کرد: بعد ازپیروزی اقای  روحانی ما اولین جلسه را با حضور دکتر نوبخت در همین مکان برگزار کرده بودیم.

وی با بیان اینکه به سهم  خود احساس می کنم بعد از سه سال و اندی، دولت تدبیر توانسته است در زمان های بحرانی خدمات شایسته ای به مردم هدیه دهد، گفت: دولت روحانی هم در سیاست داخلی و هم در سیاست خارجی موفق بوده است.

دولت با وجود فشارهای مالی کشور را بدون تبعیض اداره کرد

مشاور معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دولت با وجود فشار های ناشی از مسائل مالی  و تحریم ها موفق شد کشور را بدون تبعیض اداره کند، افزود: امروز از وقتی وارد این سالن شدم  خیلی از دوستان ابراز نگرانی می کردند.

عضو مجمع مشورتی توسعه استان‌های کشور بابیان اینکه این نگرانی ناشی از عملکردی است که در سطح استان و کشور اتفاق افتاده است، تصریح کرد: اما باید بدانیم آن چیزی که من و شما می خواستیم به صورت کلان در کشور اتفاق افتاده است.

شجاع از تشکیل ستاد ۳۱ استان در مجمع توسعه سراسر کشور خبر داد و گفت: بنده در این مجمع می بینم که همه استان ها مشکلاتشان شبیه مشکلات مجمع توسعه استان گیلان است و آثار و علائم دولت قبلی کاملا مشهود است.

بیشتر مسئولین باقیمانده از دولت قبلی هنوز در مسند قدرت هستند

وی با بیان اینکه بنده در تلگرام دیدم که فرماندار قم در جمع معترضینی که اخیرا  در انجا بوده در حال حرکت است، افزود: فرماندار مشهد، اصفهان، تهران و بیشتر مسئولین باقیمانده از دولت قبلی هنوز در مسند قدرت هستند.

رئیس مجمع مشورتی توسعه استان گیلان با بیان اینکه بعد از پیروزی دکتر روحانی از سوی معاون سیاسی سابق استانداری به ما توصیه کردند نگذارید مردم به خیابان ها بیایند، افزود: من در جلسه ای که همه مسئولین ستاد ها بودند حضور داشتم و چهره همه نشان می داد که  روحانی انتخابات را برده است.

وی بااشاره به اینکه امروز متاسفانه در استان گیلان برای انتخاب یک دهیار، بخشدار یا یک معاون فرمانداری و… باید بروم منت کسی را بکشم که رقیب انتخاباتی ما بود افزود:  من باید از ایشان خواهش کنم می شود این بخشدار را انجا بگذارید.

شجاع با تأکید بر اینکه مدیر ارشد استان از حزب اعتدال و توسعه  است و ما مشکلی با وی نداریم گفت: اگر بشکافیم برویم زیر مجموعه این مدیر را نگاه کنیم چیز های خوبی را پیدا نمی کنیم.

رییس ستاد روحانی در انتخابات سال ۹۲ با بیان اینکه شاید روحانی اولین رئیس جمهوری باشد که نتواند برای دومین بار بازهم رییس جمهور شود، گفت: این نگرانی نه تنها برای استان گیلان بلکه در سراسر کشور وجود دارد که شاید روحانی نتواند دوباره سکان اجرایی کشور را در دست بگیرد.

وی ادامه داد: بنده بعنوان کسی که در تهران حضور دارم می دانم و می بینم که چهار سال اول مال ما و شما نیست، افزود:چهار سال  میدان گذر است و باید از میدان مین رد بشویم.

شجاع با بیان اینکه در مورد فیش های حقوق نجومی دولت واکنش سختی نشان داد، افزود: دولت استعفای صفدر حسینی و ۷ نفر را با هم پذیرفت.

وی با بیان اینکه دولت در حال بازسازی نیرو های خود در سراسر کشور است، گفت: در حال حاضر بر روی برخی استاندارها در حال یررسی هستند تا تغییراتی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه نباید انتظار داشت آقای روحانی یک شبه تغییراتی اساسی در کشور ایجاد کند، تأکید کرد: دولت روحانی انحصارا مال یک حزب نیست و متعلق به اصلاح طلبان، اعتدالیون و برخی از اصولگرایان است.

مشاور معاون رییس جمهور با تأکید بر اینکه انتخابات نزدیک است و باید با هم باشیم، ادامه داد: نباید عاملی باشیم  که مردم فکر کنند ما ناراحتیم و خود را کنار کشیدیم.

انتخابات داستان پشت پرده داشت

شجاع با بیان اینکه ۳۰ سال است در حال تلاش هستند  که ما کنار بکشیم و عرصه را خالی کنیم، افزود: از نمایندگان استان در خواست می کنم در کنار هم باشند زیرا هیچ استانی پیشرفت نمی کند مگر اینکه نمایندگان آن استان همدل وکنار هم بودند.

وی با بیان اینگه نمایندگانی مانند حسنی، جعفر زاده، افتخاری و… که جدبدا وارد این عرصه شدند به ما بپیوند، افزود: در انتخابات اخیر با وجودی که ما صاحب اصلی انتخابات بودیم اما بسیار غریب بودیم و انتخابات داستان پشت پرده بسیار داشت.

کاسپین

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.