دوشنبه, 2 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43629 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2453×
افزایش حضور نیروهای پلیس در سواحل گیلان
14 تیر 1395 ساعت: 14:52
شناسه : 8953
2

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از افزایش حضور نیروهای پلیس در سواحل این استان خبر داد و گفت: ۵۰ ایستگاه گیلان‌مطهر در تمام نقاط ساحلی این استان مستقر می‌شوند. به گزارش “با مردم”، مهرداد مهرگان ظهر امروز در نشست تخصصی طرح سالم‌سازی دریا با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، اظهار کرد: با توجه به تعطیلات […]

پ
پ

مهرداد مهرگان

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از افزایش حضور نیروهای پلیس در سواحل این استان خبر داد و گفت: ۵۰ ایستگاه گیلان‌مطهر در تمام نقاط ساحلی این استان مستقر می‌شوند.

به گزارش “با مردم”، مهرداد مهرگان ظهر امروز در نشست تخصصی طرح سالم‌سازی دریا با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، اظهار کرد: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر، شاهد حضور گسترده گردشگران در گیلان می‌شویم.

وی با اشاره به استفاده مسافران و گردشگران از دریا، افزود: مسؤولیت سواحل باید با هماهنگی فرمانداران شهرستان‌ها به دهیاران سپرده شود و آنها می‌توانند در کنار درآمدزایی از تفرجگاه‌ها، ناجیان غریق را نیز استخدام کنند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان ایجاد کمپینگ‌های مناسب و اماکن رفاهی استاندارد برای گردشگران و ناجیان غریق در سواحل را ضروری دانست و ادامه داد: کمپینگ باید برای امنیت شناگران وجود داشته باشد.

وی از افزایش حضور نیروهای انتظامی در سواحل گیلان خبر داد و گفت: پلیس از ناهنجاری‌ها در تفرجگاه‌ها و سواحل استان جلوگیری می‌کند.

مهرگان با اشاره به استقرار ایستگاه‌ گیلان‌مطهر در سواحل استان، تصریح کرد: ۵۰ ایستگاه گیلان‌مطهر در تمام نقاط ساحلی استان مستقر می‌شوند و از وجود خواهران و برادران بسیجی و طلبه در این مکان‌ها استفاده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان استانی و شهرستان‌ها باید در برخورد و جلوگیری از هنجارشکنی تلاش کنند، خاطرنشان کرد: تذکرات لسانی از اولویت پلیس در مواجهه با ناهنجاری‌های اجتماعی است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان رعایت قوانین توسط گردشگران و احترام به حرایم یکدیگر را مورد تأکید قرار داد و گفت: بعضی از گردشگران باید از محل مبدأ در زمینه هنجارشکنی کنترل رفتاری شوند تا در مقصد دست به هنجارشکنی نزنند ضمن اینکه رعایت قوانین توسط مسافران موجب حفظ امنیت اجتماعی و فردی می‌شود.

وی رعایت قوانین را محدودیت ندانست و یادآور شد: رعایت قوانین راهی برای حصول امنیت‌های اجتماعی بوده و در این راستا فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی یکی از راه‌های مبارزه با هنجارشکنی محسوب می‌شود.

مهرگان نظارت بر حریم ساخت‌وساز در سواحل از طرف فرمانداری‌ها را ضرورت دانست و با اشاره به اجرای طرح پاک‌سازی پارک‌های رشت، خاطرنشان کرد: سطح پارک‌های رشت از معتادان پاک‌سازی شده و همچنان این روند ادامه دارد.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.