جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43589 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2451×
تشکیل سازمان نظام ورزش باعث پیشرفت ورزش می شود
15 تیر 1395 ساعت: 22:36
شناسه : 9064
0

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت : تشکیل سازمان نظام ورزش باعث پیشرفت ورزش در کشور می شود . به گزارش “بامردم”، مسعود رهنما روز سه شنبه در جلسه با اصحاب رسانه به مناسبت هفته المپیک افزود : از وزیر ورزش تشکر و قدردانی می کنم که مصوب کرد تا سازمان نظام ورزش کشور […]

پ
پ

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت : تشکیل سازمان نظام ورزش باعث پیشرفت ورزش در کشور می شود .

82138652 70845192 - تشکیل سازمان نظام ورزش باعث پیشرفت ورزش می شود -

به گزارش “بامردم”، مسعود رهنما روز سه شنبه در جلسه با اصحاب رسانه به مناسبت هفته المپیک افزود : از وزیر ورزش تشکر و قدردانی می کنم که مصوب کرد تا سازمان نظام ورزش کشور تشکیل شود .
وی اظهار کرد : اگر این کار انجام شود ، هر شخص و فردی بنا به تخصص خود وارد ورزش خواهد شد و دیگر افراد غیر ورزشی را در ورزش نخواهیم دید که این امر باعث پیشرفت ورزش در بخش های مختلف به خصوص در بخش قهرمانی می شود .
رهنما ادامه داد : گیلان نیز جزء استان هایی است که رویکرد مردم آن به سمت ورزش بسیار زیاد است و از لحاظ تعداد ورزشکاران سازمان یافته، جزء استان های برتر کشور هستیم اما به دلیل سوء مدیریت و به دلیل گسست علم و تجربه ، جایگاه شایسته ای در ورزش نداریم .
وی بیان کرد : به خصوص در ورزش قهرمانی و در سطح المپیکی بسیار ضعیف هستیم و به هیات های ورزشی استان گیلان هشدار می دهم که باید در بخش قهرمانی فعال تر باشند و برای المپیک آینده ورزشکار در تیم های ملی و همچنین نماینده در المپیک داشته باشند .
مدیرکل ورش وجوانان گیلان اضافه کرد : البته برای المپیک 2020 برنامه هایی را تدارک دیده ایم و هدف ما نیز کسب مدال در المپیک 2020 است و امیدواریم که بتوانیم حداقل در دو رشته مدال کسب کنیم .
رهنما در ادامه به در پیش بودن هفته المپیک اشاره کرد و گفت : برنامه های بسیار متنوعی در استان گیلان و توسط هیات ورزش های همگانی انجام خواهد شد و امیدوارم که اقشار مختلف مردم به طور گسترده در برنامه های هفته المپیک در گیلان شرکت کنند .
سرپرست هیات ورزش های همگانی استان گیلان نیز در ادامه این جلسه گفت : هفته المپیک قرار بود از روز 19 تیر تا 25 این ماه برگزارشود اما امروز از سوی فداسیون ورزش های همگانی اعلام شد که به دلیل تعطیلات عید سعید فطر تاریخ برگزاری این هفته به 26 تیر ماه تا اول مرداد ماه سال جاری تغییر یافته است .
مریم بخشی افزود : با توجه به اینکه ما برای تاریخ قبلی برنامه ریزی و هماهنگی مختلفی را انجام داده بودیم ، تعدادی از برنامه ها در تاریخ قبلی و تعدادی از برنامه های هفته المپیک نیز در تاریخ جدید در استان گیلان اجرا می شود.
وی ادامه داد : بر این اساس ، جشنواره همگانی المپیک روز 18 تیر ماه جاری در ساحل امین آباد رشت برگزار خواهد شد که در آن برنامه های مختلف ورزشی در رده های سنی گوناگون از جمله پرواز بادبادک ها توسط کودکان ، نمایش ایروبیک حرفه ای توسط آقایان و اجرای هنرهای ورزش های رزمی به نمایش گذاشته خواهد شد .
وی اظهار کرد : همچنین صبح روز 25 تیر ماه همایش کوهنوردی خانوادگی در منطقه قلعه رودخان فومن برگزار می شود و عصر همین روز نیز بازی های کودکان در منطقه آزاد بندرانزلی به اجرا گذاشته می شود .
بخشی بیان کرد : برگزاری همایش ورزش صبحگاهی در پارک توحید گلسار رشت در صبح روز 28 تیرماه ، دو المپیک ویژه بانوان روز 29 تیر ماه در پارک بانوان منظریه رشت ، مسابقات المپیک و سالمندان روز 30 تیرماه در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت و برنامه های ورزشی مخصوص معلولان و جانبازان در روز 31 تیرماه در چابکسر شهرستان رودسر از دیگر برنامه های هفته المپیک در استان گیلان است .
سرپرست هیات ورزش های همگانی گیلان خاطرنشان کرد : رسالت اصلی ما همگانی کردن ورزش است و با توجه به اینکه ورزش شور و نشاط مضاعفی را در جامعه ایجاد می کند ، ما نیز در این راستا اقدام می کنیم و امیدواریم که هفته المپیک باعث شود تا اقشار مختلف مردم استان در برنامه های متنوعی که تدارک دیده شده ،حضور گسترده ای داشته باشند .

 ایرنا

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.