سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43629 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2453×
شهید انصاری در راه ولایت به شهادت رسید / استفاده جناحی و حزبی از نام شهدا پسندیده نیست
15 تیر 1395 ساعت: 22:41
شناسه : 9065
2

امام جمعه آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه شهید انصاری با ولایت اجین بود و در راه ولایت به شهادت رسید افزود: این کشور به برکت ولایت از امنیت کامل برخورداراست به گزارش “بامردم”، حجت السلام ساجدی فومنی عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهید انصاری و شهدای کارمند گیلان با تجلیل از رشادتهای استاندار شهید […]

پ
پ

photo_2016-07-05_22-18-09

امام جمعه آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه شهید انصاری با ولایت اجین بود و در راه ولایت به شهادت رسید افزود: این کشور به برکت ولایت از امنیت کامل برخورداراست

به گزارش “بامردم”، حجت السلام ساجدی فومنی عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهید انصاری و شهدای کارمند گیلان با تجلیل از رشادتهای استاندار شهید گیلان اظهار کرد: سیره زندگانی شهید انصاری پایبند بودن به ارزش ها و ولایت بود.

وی با بیان اینکه باید بنیاد شهید با تدوین برنامه های مناسب فداکاری و مبارزات شهدا  را به نسل جوان انتقال دهد افزود: یاد شهدا می تواند نسل جدید را از آماج طوفان های دشمنان مصون دارد.

ساجدی با اشاره به اینکه برخیسعی در سوء استفاده از شهدا و دیگر دستاوردهای ملی دارند گفت: استفاده جناحی و حزبی از نام شهدا پسندیده نیست.

امام جمعه آستانه اشرفیه با اشاره به برملا شدن فیش های نجومی برخی مدیران گفت: شهید انصاری و شهید نورانی حقوق دریافت نمیکردند و در خدمت محرومین بودند.

وی با اشاره به اینکه شهید انصاری با ولایت اجین بود و در راه ولایت به شهادت رسید افزود: این کشور به برکت ولایت از امنیت کامل برخورداراست.

وی از تلاش های مخلصانه آندسته از مسئولان که خالصانه خدمت می کنند تقدیر کرد و گفت: این کشور را با خون شهدا  بیمه شده و مسئولان باید قدر این جایگاه را بدانند.

کاسپین

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.