جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43589 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2451×
امن‌ترین تفنگ دنیا جان پسر نوجوان را گرفت!
16 تیر 1395 ساعت: 3:04
شناسه : 9088
1

  پسری که برای تفریح به مرکز مخصوص شلیک اسلحه رفته بود متاسفانه جانش را از دست داد. به گزارش “بامردم”، پسر 14 ساله در ساراسوتا، فلوریدا به قتل رسید. این نوجوان که برای تمرین تبراندازی رفته بود، تفنگی را که به اصطلاح به عنوان امن‌ترین تفنگ دنیا شناخته شده‌است را انتخاب کرد. به گزارش […]

پ
پ
 JamNewsImage16445728

پسری که برای تفریح به مرکز مخصوص شلیک اسلحه رفته بود متاسفانه جانش را از دست داد.

به گزارش “بامردم”، پسر 14 ساله در ساراسوتا، فلوریدا به قتل رسید. این نوجوان که برای تمرین تبراندازی رفته بود، تفنگی را که به اصطلاح به عنوان امن‌ترین تفنگ دنیا شناخته شده‌است را انتخاب کرد.

به گزارش دیلی‌میل، این پسر که نام او توسط پلیس فاش نشده هنگام تیراندازی مورد اصابت تیر قرار گرفت و پس از این حادثه به بیمارستان انتقال یافت.

به گزارش پزشکی قانونی این اسلحه به جای شلیک به جلو به صورت مستقیم، با چکاندن ماشه، تیر در جایش منفجر شده‌بود.

4791297 955 - امن‌ترین تفنگ دنیا جان پسر نوجوان را گرفت! - امن‌ترین تفنگ دنیا جان پسر نوجوان را گرفت

این مکان که در تبلیغاتش بیان کرده بود که کودکان زیر 12 سال که به همراه والدین‌شان به این مرکز مراجعه کنند می‌توانند به صورت رایگان از امکانات استفاده کنند و در ابتدا خیلی خوب به کودکان آموزش می‌دهند که باعث می‌شود هیچ‌گونه حادثه‌ای برای‌شان رخ ندهد که متاسفانه به مرگ کودک منجر شده‌است.

بسیاری از افراد از این کار انتقاد کردند که کودکان نباید در سنین پایین با اسلحه آشنا شوند تا از چنین حادثه‌هایی جلوگیری شود.

باشگاه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.