دوشنبه, 26 شهریور 1403 Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43548 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2451×
آسمان گیلان تا پایان هفته جاری نیمه ابری در بعضی نقاط رگبار باران است
16 تیر 1395 ساعت: 17:01
شناسه : 9204
2

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا پایان هفته جاری، نیمه ابری تا ابری ، در بعضی نقاط رگبار باران است. به گزارش “بامردم”، مازیار غلامی ییان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به نسبت ناپایدار در منطقه است که بر این اساس ابرناکی، گاهی وزش […]

پ
پ

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا پایان هفته جاری، نیمه ابری تا ابری ، در بعضی نقاط رگبار باران است.

به گزارش “بامردم”، مازیار غلامی ییان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به نسبت ناپایدار در منطقه است که بر این اساس ابرناکی، گاهی وزش باد، رگبار و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.
وی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری ، در بعضی نقاط رگبار باران و احتمال رعدوبرق عنوان و برای فردا (پنجشنبه) نیز آسمان را نیمه ابری تا ابری ، در بعضی نقاط رگبار باران، گاهی با کاهش ابر پیش بینی کرد.
غلامی ادامه داد: بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته با 32 درجه سلسیوس مربوط به رودبار و کمینه دما با 12 درجه مربوط به دیلمان بوده است.
وی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب 30 و 23 درجه سلسیوس عنوان کرد.
غلامی بیشینه دمای امروز استان را با 30 درجه مربوط به لوشان ذکر و کمینه دمای فردا را با 13 درجه سلسیوس مربوط به دیلمان و ارتفاعات جنوب شرقی استان پیش بینی کرد.

 ایرنا

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.