سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43629 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
دیگر نمی‌توان به بی توجهی مسافران خرده گرفت +تصاویر
17 تیر 1395 ساعت: 15:55
شناسه : 9286
2

این تصاویر حکایت از یک فاجعه زیست محیطی دارد ، دیگر نمی توان به بی توجهی مسافران خرده گرفت. به گزارش “بامردم”، پس از گذشت یک سال از درج خبری با عنوان” نیمه تاریک طبیعت سیاهداران ” در خصوص وضعیت انباشت زباله های ساختمانی در منطقه سیاهداران ما را بر آن داشت تا پس از […]

پ
پ

این تصاویر حکایت از یک فاجعه زیست محیطی دارد ، دیگر نمی توان به بی توجهی مسافران خرده گرفت.

به گزارش “بامردم”، پس از گذشت یک سال از درج خبری با عنوان” نیمه تاریک طبیعت سیاهداران ” در خصوص وضعیت انباشت زباله های ساختمانی در منطقه سیاهداران ما را بر آن داشت تا پس از یک سال از نزدیک نسبت به پاکسازی این منطقه از نوخاله های ساختمانی خبری بگیریم ، ولی در نهایت تأسف و بی مسئولیتی برخی از دستگاههای متولی شاهد بدتر شدن وضعیت این طبیعت خدادادی در منطقه سیاهداران شدیم .

این تصاویر تنها چند متر پس از مسجد امام سجاد(ع) سیاهداران چشم هر رهگذر طبیعت دوست را آزار می دهد که باید به بی تدبیری اداراتی مانند محیط زیست و منابع طبیعی جهت پیشگیری و یا پاکسازی اینگونه مکان ها تأسف خورد.

آنهایی که حراست از محیط زیست خود را در انعقاد جلسات صوری خلاصه می کنند باید نسبت به نسلهای آینده خود پاسخگو باشند، شکی نیست که پیشینیان بیسواد ما نسبت به حراست از منابع طبیبعی خود بسیار معتقدتر از مدیران متولی حقوق بگیر ما بودند.

مدیرانی که فکر می کنند که تعدادی از خبرنگاران متعهد آرامش شهر را برهم زده اند شاید با دیدن این تصاویر نسبت به موضع گیری های خود تجدید نظر نمایند.

DSC08107 DSC08108 DSC08109 DSC08110 DSC08112

مریان خبر
انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.