سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43629 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های پرتردد کشور در تعطیلات عید فطر
18 تیر 1395 ساعت: 0:06
شناسه : 9289
1

از ۷ صبح امروز تا ساعت یک بامداد امشب تردد کامیون و وسایل نقلیه در جاده قدیم قزوین-رشت و آزادراه قزوین-کرج ممنوع بوده و این محدودیت فردا جمعه نیز اعمال می‌شود. به گزارش “بامردم”، سرهنگ رضا اکبری  در مورد وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان البرز در حال حاضر اظهار داشت: هم‌اکنون ترافیک سنگین در محور […]

پ
پ

از ۷ صبح امروز تا ساعت یک بامداد امشب تردد کامیون و وسایل نقلیه در جاده قدیم قزوین-رشت و آزادراه قزوین-کرج ممنوع بوده و این محدودیت فردا جمعه نیز اعمال می‌شود.

به گزارش “بامردم”، سرهنگ رضا اکبری  در مورد وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان البرز در حال حاضر اظهار داشت: هم‌اکنون ترافیک سنگین در محور کرج ــ چالوس وجود دارد. همچنین در  آزادراه تهران ــ کرج  نیز در هر دو لاین شمالی و جنوبی دارای شرایط تردد عادی خودروها است.

رئیس پلیس راه البرز با اشاره به لزوم هوشیاری رانندگان در سفر و لزوم رعایت مقررات و قوانین بیان کرد: تردد خودروها در محور کرج ــ چالوس به‌خلاف سنگینی ترافیک در حال انجام بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

ترافیک روان در جاده‌های استان گلستان

رئیس پلیس راه استان گلستان نیز در مورد وضعیت جاده‌ای در استان گلستان گفت: ترافیک در بیشتر محورهای اصلی استان گلستان روان است و تردد ادامه دارد اما از عصر امروز احتمال افزایش ترافیک در محور جنگل گلستان وجود دارد.

سرهنگ علی عبدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته در محورهای استان گلستان یک فقره تصادف منجر به فوت و ۱۳ تصادف منجر به جرح ثبت شده است.

وی تصریح کرد: علت بیشتر تصادفات در محورهای استان گلستان در این مدت عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و تغییر مسیر ناگهانی بوده است.

عبدی گفت: با پایان ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید فطر طرح ترافیکی تابستانه در استان گلستان آغاز شده است.

رئیس پلیس راه گلستان تصریح کرد: بر این اساس تردد هر گونه وسیله نقلیه سنگین در جاده‌های استان به‌جز خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی تا روز جمعه از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب ممنوع است.

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای یاسوج و سی‌سخت

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد نیز از ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای یاسوج و سی‌سخت خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلات عید فطر و استقبال مسافران و گردشگران از جاذبه‌های طبیعی در کهگیلویه و بویراحمد، پلیس راه این استان آمادگی کامل را برای خدمات‌رسانی به مسافران دارد.

وی عنوان کرد: تمامی واحدهای انتظامی به‌ویژه کارکنان و نیروهای پلیس راه فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر ترافیک در همه محورها به‌ویژه مرکز استان و سی‌سخت نیمه‌سنگین اما روان بوده است.

سیاهپور با اشاره به وضعیت ترافیک در ورودی و خروجی‌های شهرها، خاطرنشان کرد: ترافیک ۱۰ کیلومتر اول ورودی و خروجی در یاسوج مرکز استان در غروب و اوایل شب سنگین است.

وی گفت: در حال حاضر ترافیک در جاده‌های منتهی به تفرجگاه‌ها و اماکن متبرکه در استان کهگیلویه و بویراحمد سنگین است.

مسدودشدن جاده بندر امام ــ ماهشهر تا اطلاع ثانوی

در محورهای جنوب کشور نیز با توجه انفجار در پالایشگاه بوعلی سینای ماهشهر که از دیروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد، به‌گفته رئیس پلیس راه استان خوزستان به‌منظور رعایت مسائل ایمنی و به‌دلیل اتفاقات رخ‌داده در شهرستان ماهشهر، اتوبان خلیج فارس به‌سمت بندر ماهشهر از خروجی اهواز تا اطلاع ثانوی برای خودروهای سنگین کاملاً مسدود است.

سرهنگ رضا دولتشاهی افزود: به‌دلیل حفظ شرایط ایمنی برای مردم و خودروها اتوبان خلیج فارس به‌سمت بندر امام و ماهشهر مسدود شده و فقط خودروهای امدادی امکان عبور دارند.

رئیس پلیس راه استان خوزستان گفت: همچنین از فلکه پلیس در بندر امام خمینی(ره) به‌سمت منطقه ویژه بندر امام نیز مسیر کاملاً مسدود است و شرایط در این محل تحت کنترل نیروهای راهور است.

وی از مردم خواست به‌منظور حفظ سهولت عبور خودروهای امدادی و عملیاتی از تردد غیرضروری در این مسیرها خودداری کنند.

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-کرج

رئیس پلیس راه استان قزوین نیز در مورد آخرین وضعیت راه‌های این استان اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج نیمه‌سنگین و روان بوده این در حالی بوده که در سایر محورها ترافیک عادی و تردد خودروها روان است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان بیان کرد: از ۷ صبح امروز تا ساعت یک بامداد امشب تردد کامیون و وسایل نقلیه در جاده قدیم قزوین-رشت و آزادراه قزوین-کرج ممنوع بوده و این محدودیت فردا جمعه نیز اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه در تعطیلات عید فطر امسال شاهد کاهش ۷۰ درصدی تصادفات فوتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم که این امر نشان‌دهنده توجه ویژه مسافران به قوانین رانندگی و اقدامات جدی نیروهای پلیس است.

بیگلری گفت: اکثر تصادفات در دو روز تعطیلات عید فطر خسارتی بوده و تصادفات جرحی و فوتی بسیار کاهش یافته است.

وی رعایت فاصله طولی، عدم توقف در حاشیه بزرگراه‌ها، تردد با سرعت مطمئنه را از مسافران خواستار شد.

————————————————————————————————————————————————–

منبع:تسنیم

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.