سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43629 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
ورود ۱۰ هزار خودرو به ساحل رشت
19 تیر 1395 ساعت: 11:32
شناسه : 9331
2

فرماندار رشت از ورود ۱۰ هزار و ۸۰۰ خودرو در تعطیلات عید فطر به ساحل دریای خزر در این شهرستان خبر داد. به گزارش “بامردم”،سید عیسی مهدوی امشب در جریان بازدید از مراکز اقامتی این شهرستان با اشاره به اینکه در داخل شهرها و مسیرهای رشت مشکل تردد خودروها را نداریم اظهار کرد: در ایام […]

پ
پ

مهدوی فرماندار رشت (1)

فرماندار رشت از ورود ۱۰ هزار و ۸۰۰ خودرو در تعطیلات عید فطر به ساحل دریای خزر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش “بامردم”،سید عیسی مهدوی امشب در جریان بازدید از مراکز اقامتی این شهرستان با اشاره به اینکه در داخل شهرها و مسیرهای رشت مشکل تردد خودروها را نداریم اظهار کرد: در ایام تعطیلات عید فطر تعداد ۱۰ هزار و ۸۰۰ خودرو به ساحل دریای خزر در رشت ورودی داشتیم.

وی به مدیریت خوب مسؤولان طرح‌های سالم‌سازی دریا در شهرستان رشت اشاره کرد و افزود: مشکل و حادثه‌ای در طرح‌های سالم‌سازی دریا گزارش نشده است.

فرماندار رشت با بیان اینکه نظافت عمومی توسط شهرداری‌ها در شهرهای این شهرستان به خوبی انجام شده است، تصریح کرد: تابلوهای بین‌راهی در محل‌های مورد نظر نصب شده است.

مهدوی از بازدید از مراکز اقامتی شهرستان رشت خبر داد و بیان کرد: ظرفیت تمام مراکز اقامتی رشت تکمیل شده و رضایت نسبی بین مسافران حاکم است.

وی به وجود دو گلوگاه «زیباکنار» در لشت‌نشاء و «شاقاجی» در بخش سنگر اشاره کرد و گفت: احداث پل زیباکنار از موضوع‌های مهم است و این پروژه باید از منابع ملی تعریف و اجرایی شود.

فرماندار رشت با اشاره به برپایی بازارروز زیباکنار در روزهای پنجشنبه، خاطرنشان کرد: حضور پلیس در مدیریت ترافیکی بازار مذکور حائز اهمیت است.

مهدوی به گلوگاه «شاقاجی» در بخش سنگر اشاره کرد و یادآور شد: امسال روزنه‌هایی برای برطرف کردن مشکل مذکور ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه برطرف کردن گلوگاه «شاقاجی» با توجه به راست‌گردها و چپ‌گردها نیازمند هشت میلیارد تومان اعتبار است، اظهار کرد: اعتبارات مذکور باید از محل منابع ملی تامین شود.

فرماندار رشت به احداث جاده سنگر ـ سیاهکل اشاره کرد و افزود: جاده مذکور بار ترافیکی شهرستان رشت به طرف لاهیجان و رودسر را بسیار کم کرده است.

مهدوی با اشاره به تعریض جاده سنگر ـ کوچصفهان، بیان کرد: تعریض جاده مذکور در کاهش حجم ترافیکی بسیار تاثیرگذار بوده و رضایت خوبی بین مسافران ایجاد کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.