سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43629 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
ثبت حدود ۳ میلیون تردد طی تعطیلات عید فطر در گیلان/ گیلان پنجمین استان پرتردد کشور
19 تیر 1395 ساعت: 14:47
شناسه : 9355
3

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از ثبت ۲ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۳۱۴ تردد طی تعطیلات عید فطر در راه‌های استان خبر داد. به گزارش “بامردم”، ناصر آل‌محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با اشاره به حضور گردشگران و مسافران در استان گفت: گیلان در […]

پ
پ

 ناصر آل‌محمدی

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از ثبت ۲ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۳۱۴ تردد طی تعطیلات عید فطر در راه‌های استان خبر داد.

به گزارش “بامردم”، ناصر آل‌محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با اشاره به حضور گردشگران و مسافران در استان گفت: گیلان در ایام تعطیلات عید فطر امسال پنجمین استان پرتردد کشور بوده است.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور بیش از ۲ میلیون و ۹۱۱ هزار تردد در راه‌های گیلان ثبت شده است، تصریح کرد: در تعطیلات عید فطر، ۲ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۳۱۴ تردد در راه‌های استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان محور رشت‌ ـ‌ خمام را با ۱۵۳ هزار و ۹۰۴ دستگاه خودرو دارای بیشترین آمار تردد در مدت مذکور عنوان کرد و گفت: این محور رتبه نخست تردد را در گیلان کسب کرده است.

وی آزادراه قزوین‌ ـ‌ لوشان را دومین محور پرتردد در تعطیلات عید فطر ذکر کرد و یادآور شد: در این محور ۱۵۲ هزار و ۲۲۳ تردد انجام شده و رتبه دوم را کسب کرده است.

به گفته آل‌محمدی، آزادراه قزوین‌ ـ رشت در ۱۶ تیرماه جاری با ورود ۶۳ هزار خودرو در بازه زمانی ۲۴ ساعته تردد سنگینی را تجربه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در ایام عید فطر، ۳۳۲ هزار و ۸۹۷ دستگاه خودرو به گیلان وارد و ۳۱۵ هزار و ۱۰۴ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شدند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان ثبت آمار تردد مذکور را از طریق ۳۷ سامانه ترددشمار در محور رفت و برگشت بیان کرد.

منبع نوشته:فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.