پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
دهمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در گیلان برگزار شد
21 تیر 1395 ساعت: 10:00
شناسه : 9501
1

دهمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در گیلان برگزار شد  به گزارش بامردم  هادی تیزهوش تابان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در سالن استانداری این استان با ارائه گزارشی از فعالیت جلسه‌های گذشته این شورا اظهار کرد: دهمین جلسه […]

پ
پ

دهمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در گیلان برگزار شد

 به گزارش بامردم  هادی تیزهوش تابان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در سالن استانداری این استان با ارائه گزارشی از فعالیت جلسه‌های گذشته این شورا اظهار کرد: دهمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در گیلان برگزار شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان نیز در جلسه مذکور به رشد آمار تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان اشاره کرد و افزود: در سه ماهه نخست امسال در زمینه تخلیه و بارگیری کالا در بنادر گیلان ۴۶ درصد رشد داشتیم.

حسین چراغی از رشد صادرات غیر نفتی در بنادر گیلان خبر داد و بیان کرد: امسال در مدت مذکور ۱۷ درصد رشد داشتیم.

وی، تنوع در کالای ترانزیتی را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و گفت: محموله روغن خوراکی به مقصد عراق ترانزیت می‌شود.

مشاور اتاق بازرگانی گیلان نیز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی استان با ارائه آمار مبادلات تجاری به روسیه، تصریح کرد: ۳۵ درصد آمار واردات روسیه محصولات کشاورزی است اما نتوانستیم از این فضا بهره لازم را ببریم.

سید جلیل جلالی‌فر بر ضرورت ایجاد بستر حمل و نقل در گیلان تأکید کرد و یادآور شد: منطقه آزاد انزلی ظرفیت بسیار مناسبی در زمینه مذکور محسوب می‌شود و نیاز به شناخت بیشتر دارد ضمن از مسؤولان می‌خواهیم در این زمینه عنایت بیشتری داشته باشند.

وی از سفر هیأت تجاری اندونزی به منطقه آزاد انزلی در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: هیأت مذکور برای سرمایه‌گذاری مشترک وارد گیلان می‌شود.
شایان به ذکر است در جلسه مذکور هر کدام از مدیران حاضر به ارائه گزارشی از فعالیت دستگاه خود پرداختند.

 

photo_2016-07-16_09-48-31

photo_2016-07-16_09-48-44

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.