سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43629 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
بی‌برنامگی روابط‌عمومی هلال‌احمر گیلان و نارضایتی خبرنگاران
21 تیر 1395 ساعت: 15:42
شناسه : 9508
1

نشست خبری دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با گزینشی عمل کردن مسؤول روابط‌عمومی هلال‌احمر گیلان در انتخاب خبرنگاران بعد از ظهر یکشنبه با حضور عده‌ای برگزار شد. به گزارش بامردم، طبق پیامک‌هایی که از طرف روابط‌عمومی به برخی خبرنگاران ارسال شد، قرار بود نشست خبری ساعت ۱۷ عصر امروز در یکی از رستوران‌ها برگزار شود و به همین […]

پ
پ

نشست خبری دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با گزینشی عمل کردن مسؤول روابط‌عمومی هلال‌احمر گیلان در انتخاب خبرنگاران بعد از ظهر یکشنبه با حضور عده‌ای برگزار شد.

به گزارش بامردم، طبق پیامک‌هایی که از طرف روابط‌عمومی به برخی خبرنگاران ارسال شد، قرار بود نشست خبری ساعت ۱۷ عصر امروز در یکی از رستوران‌ها برگزار شود و به همین دلیل تعدادی از خبرنگاران به این مکان رفتند اما نشست بدون اطلاع قبلی لغو شده بود زیرا نشست خبری زودتر از این ساعت در مکان هلال‌احمر برگزار شد.

ضعف مدیریت در حوزه روابط‌عمومی مدت‌هاست جمعیت هلال‌احمر گیلان را تحت‌الشعاع قرار داده و این امر موجب نارضایتی برخی خبرنگاران شده است.

انتصاب سرپرست جدید هلال‌احمر گیلان با انتقادهای بسیاری از طرف مسؤولان این استان و نمایندگان مجلس مواجه بوده اما با وجود تمام مخالفت‌ها، این مدیر غیربومی بر مسند جمعیت هلال‌احمر گیلان تکیه زده است.

برخورد گزینشی مسؤول هلال‌احمر گیلان و عدم دعوت از تعدادی رسانه‌های ارزشی موجب شده تا برخی از خبرنگاران در نشست خبری دبیر کل جمعیت هلال‌احمر حضور نیابند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.