سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43629 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
احتمال آبگرفتگی در معابر گیلان
21 تیر 1395 ساعت: 16:36
شناسه : 9538
2

مدیرکل هواشناسی گیلان امروز گفت: وضعیت جوی گیلان در ۲۴ ساعت آینده ابری و مه آلود همراه با بارش باران، وزش باد و رعد و برق همراه است. به گزارش بامردم، کمانگر با بیان اینکه این وضعیت جوی دست کم تا صبح چهارشنبه در استان حاکم است افزود: بارش باران و وزش باد در مناطق […]

پ
پ

مدیرکل هواشناسی گیلان امروز گفت: وضعیت جوی گیلان در ۲۴ ساعت آینده ابری و مه آلود همراه با بارش باران، وزش باد و رعد و برق همراه است.

به گزارش بامردم، کمانگر با بیان اینکه این وضعیت جوی دست کم تا صبح چهارشنبه در استان حاکم است افزود: بارش باران و وزش باد در مناطق مرکزی و شرقی شدیدتر خواهد بود.

وی گفت:  روز چهارشنبه آسمان گیلان نیمه ابری تا ابری در بعضی مناطق همراه با بارندگی و از سمت غرب استان بتدریج با کاهش ابر و ناپایداری همراه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در این مدت دمای هوای استان ۲ تا ۴ درجه کاهش خواهد یافت.

کمانگر گفت: دمای فعلی شهرشتان رشت مرکز استان ۲۳ درجه سانتیگراد و رطوبت فعلی این شهر ۹۸ درصد است.

وی افزود: دریای خزر امروز با ارتفاع موج ۵۰ تا یک متر و ۷۰ سانتیمتر و فردا با ارتفاع یک متر و ۵۰ تا ۲ متر و ۵۰ سانتیمتر برای فعالیت‌های دریانوردی به ویژه صیادی نامناسب است.

ایلنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.