سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43629 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
انتقاد نایب رئیس شورا از اجرای طرح پارکبان بدون مصوبه در لاهیجان
21 تیر 1395 ساعت: 19:28
شناسه : 9543
2

نایب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان از اجرای طرح پارکبان در برخی مناطق بدون مصوبه این شورا انتقاد کرد. به گزارش بامردم، جواد نجارتمیزکار عصر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر اجرای طرح پارکبان بدون اطلاع شهروندان و نصب تابلو پارکبان در شهر را موجب نارضایتی جمع زیادی از شهروندان و مهمانان دانست. وی […]

پ
پ

جواد نجار تمیزکار

نایب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان از اجرای طرح پارکبان در برخی مناطق بدون مصوبه این شورا انتقاد کرد.

به گزارش بامردم، جواد نجارتمیزکار عصر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر اجرای طرح پارکبان بدون اطلاع شهروندان و نصب تابلو پارکبان در شهر را موجب نارضایتی جمع زیادی از شهروندان و مهمانان دانست.

وی با بیان اینکه ساماندهی پارک حاشیه خیابان‌ها و تسهیل در امر ترافیک مهم است، افزود: اجرای طرح پارکبان علاوه بر ساماندهی ترافیک شهری، از منابع درآمدی اداره حمل و نقل محسوب می‌شود اما باید به این امر رسیدگی شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به اینکه مردم موضوع مذکور را از طرف شورا و شهرداری می‌بینند، تصریح کرد: بهتر است چنین مصوباتی در سازمان حمل و نقل شهرداری پس از طرح در جلسات شورای شهر و اتخاذ تصمیم نهایی از سوی این شورا اجرایی شود.

وی با تصریح بر اینکه شورا مصوبه‌ای در باره اجرای طرح پارکبان در ایام تعطیلات نداشته است، گفت: لاهیجان از جمله شهرهای گردشگری کشور بوده و باید با در نظر گرفتن صنعت گردشگری رفاه حال شهروندان و گردشگران فراهم شود.

نجارتمیزکار اجرای طرح‌های مذکور بدون کارشناسی و با هدف کسب در آمد به هر بهایی را در شأن مردم شهر لاهیجان ندانست.

وی اضافه کرد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که چنین موضوع‌هایی آرامش شهروندان را به مخاطره نیندازد و زندگی طبیعی آنها را مختل نکند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان رضایت شهروندان را در اجرای برنامه‌های ترافیکی ضروری خواند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و تصمیمات ترافیکی مانند یک طرفه کردن خیابان‌ها، ایجاد ایستگاه‌های متفاوت پارکبانان و… باید مورد رضایت شهروندان باشد.

نجارتمیزکار از شهردار لاهیجان خواست تا نظارت بیشتری در تصمیمات سازمان‌های وابسته به شهرداری از جمله حمل و نقل داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شهردار عملکرد سازمان مذکور را به شورا گزارش کند، یادآور شد: اعضای شورای ترافیک حساسیت بیشتری در امر تصمیم گیری‌ها و جلب رضایت مردم داشته باشد.

این مسؤول از همراهی اعضای شورای ترافیک با مدیریت شهری لاهیجان قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.